20 Nisan 2013 Cumartesi

İGO için Loquendo 7 International TTS Pro Sesler - Full


İgo primo için cadde ve sokak isimlerini dahi söyleyen ve sorunsuz olarak çalışan en iyi seslendirme uygulamasını anlatacağım arkadaşlar artık İGO navigasyon uygulamasını tam verim ile kullanabileceksiniz.

Ayrıca bu sayede hız uyarılarını da sorunsuz olarak uygulama sizlere söyleyecek.

İçinde Selin, Zeynep, Kerem sesleri bulunmaktadır.

KURULUM



  1. İndirdiğiniz dosya içinde ki LoquendoTTS dosyasını SD karta kopyalayınız.
  2. LoquendoTTS  dosyasının için de ki loquendo.tts-all.apk dosyasını kurun
  3. Telefon yada Tabletinizden ayalar bölümüne gidiniz.  : Ayarlar/dil ve giriş/metinden konuşmaya yazan yerden LoquendoTTS  seçeneğini seçiniz.
  4. Daha sonra LoquendoTTS yanında ki ayar işaretine benzeyen yere tıklayarak dil seçiniz. 
  5. LoquendoTTS  ayarlar düğmesine bastığınız da çıkan dil seçeneğinin altında ki LoquendoTTS Ayarları  yazan bölüme tıklayın en son iki seçeneğe tıklayarak konuşma yapacak kişileri seçin.
  6. Şimdi en başa dönüyoruz siteden indirdiğiniz dosyanın içinde ki "content klasörünü telefonunuz da ki igo klasörüne kopyalayınız.
  7. İgo içinde ki "Sys.txt" dosyasını açın ve sitemizden indirmiş olduğunuz dosyanın içinde ki  SYS.txt dosyasının içinde ki her şeyi onun en sonuna kopyalayın.
  8. İgo uygulamasını çalıştırın.
   Diğer..\ Ayalar\Ses ve uyarılar\ses dili\Türkçe-TTS sesi yazanı seçin.

Daha sonra ileri TTS ayarları açılacak buradan istediğini ayarları da aktif edebilirsiniz.

Dosyayı buradan indiriniz.




Paylaş

Benzer Yayınlar

İGO için Loquendo 7 International TTS Pro Sesler - Full
4/ 5
Oleh

Abone Olun!

Yazımı Beğendiniz mi? Abone Olun Yayınları Kaçırmayın.

48 yorum

yorum
avatar
Anonymous
20 Nisan 2013 04:04

Hasan Bey
Merhaba
Daha önce Nuance dosyası ve vocalizer tts apk kurmuştuk.Onları kaldıralım mı?
Teşekkürler

Cevapla
avatar
Anonymous
20 Nisan 2013 04:22

hocam bu resmi olaymı yoksa illegal yapılan seslendirmemidir ?

Cevapla
avatar
Engin
20 Nisan 2013 04:44

Hasan bey,
İndirilen dosyanın içinde Loquendo.tts-all.apk dosyası yok.Ayrıca SYS.txt dosyası da yok.
Bir de kurulum anlatımı çok karışık.4.maddeden 6.maddeye geçmişsiniz,6.maddede tam anlaşılır değil.
Yine de emekleriniz çok teşekkürler.Ellerinize sağlık.

Cevapla
avatar
20 Nisan 2013 04:49

Apk dosyası LoquendoTTS içinde sys igonun içinde mevcut anlatıma en kısa zamanda resim eklerim

Cevapla
avatar
20 Nisan 2013 04:59

Anlatımı biraz daha sadeleştirdim sanırım bu şekilde daha kolay bir kurulum yapabilirsiniz.

Cevapla
avatar
Engin
20 Nisan 2013 05:41

Çok teşekkürler.

Cevapla
avatar
Anonymous
20 Nisan 2013 07:32

Hasan Bey

Birçok kez denedim.Harfiyen dediklerinizi uyguladım.5.Adımda çöküyor.6.Adıma geçilmiyor.Note 2
Teşekkürler

Cevapla
avatar
20 Nisan 2013 07:53

Çok tuaf ben sorunsuz kurdum ve çalıştı hiç bir sorun çıkarmadı. :/

Cevapla
avatar
Anonymous
20 Nisan 2013 09:00

Demiryege
Teşekkür ederim.Ben de sorunsuz kurdum.
Kuramayan arkadaşlar.Dosyaları Telefonun kendi hafızasına kurun.Harici hafıza karta kurmayın orda çalışmıyor.

Cevapla
avatar
Anonymous
20 Nisan 2013 09:07

:) bende sys.txt dosyası yok :) Mümkünse galaxy S2 için olan sys.txt dosyasını upload edebilirmisiniz?

Cevapla
avatar
20 Nisan 2013 09:35

Hazır düzenlenmiş halidir direk igo içine atın.

Cevapla
avatar
Anonymous
20 Nisan 2013 11:19

Arkadaş virüs uyarısı var, neden mesajımı siliyorsunuz, insanları uyarmak lazım.

Cevapla
avatar
20 Nisan 2013 11:34

herşey iyi hoş da seslendirme beş para etmez ne dediğinin %50 sini anlıyorsunuz..

Cevapla
avatar
20 Nisan 2013 11:38

Bütün yazılımları KAV ile tarıyor bilgisayar ve bende hiç bir uyarı vermedi. Ayrıca herkesin indirip kullandığı İgo konusuna bile virüs yazmışsınız sanırım amacınız farklı?

Cevapla
avatar
Anonymous
20 Nisan 2013 11:41

İnsanların zarar görmemesi için uyardım. Prevx (Özellikle Bankaların kullandığı bir güvenlik yazılımı)ile denerseniz görürsünüz. Yoksa bir çok programınızı kullanıyorum.

Cevapla
avatar
Anonymous
20 Nisan 2013 12:36

Cevabınızdaki son cümleyi kaldırmanız gerekir sanırım. Dinlemeden itham etmek hoş olmuyor.

Cevapla
avatar
Anonymous
21 Nisan 2013 12:01

Programı denedim. Ornek ses dinlerkençalışıyor fakat yolda çalışmıyor.

Cevapla
avatar
Anonymous
22 Nisan 2013 05:58

Prevx'i ben de kullanıyorum. Herhangi bir sorun yok. Virüs bulmadı İgo'da.

Cevapla
avatar
22 Nisan 2013 12:54

Siteyi kötülemek isteyen kişilerin yapmış olduğu girişimler bunlar arkadaşlar fazla takılmayın

Cevapla
avatar
Anonymous
24 Nisan 2013 13:21

contect dosyasını aynen kopyalamaya çalışsak dosya adı aynı oldugu için değiştirilsin mi diye soruyor.nasıl atacağız bu dosyaları ayrıntısıyla yazabilirmisin.birde lougende ttsyi varsayılan yapıyorum ama ayar felan demişsiniz orda kişi isimleri çıkacak yani seslendirenle demişsiniz ben öyle bir ayar yapamıyorum

Cevapla
avatar
24 Nisan 2013 13:39

Değiştirilsin diyeceksiniz.

Cevapla
avatar
Anonymous
25 Nisan 2013 00:54

yani lang ve voice dosyasını eskisini silcem yenisini atacağım öylemi.yani eskisiyle alakası kalmayacak o dosyaların.ben yapıyorum ama olmuyor.telefonda ayalarda loguendo çıkıyor ona tik koyuyorum varsayılan motor olarak onu yapıyorum.ama ayar yaapın demişsiniz loguendo için ama bende ayar gibi bir şey çıkmıyor.lütfen yardımcı olsan

Cevapla
avatar
Anonymous
25 Nisan 2013 00:58

birde mesela lang dosyasının eskisiyle yenisinin boyutu aşağı yukarı aynı ama voice dosyası yenisi 63 kb eskisi 18 mb.çok fark var.bir yerde hata yokmu

Cevapla
avatar
Anonymous
25 Nisan 2013 08:25

Sonunda TTS çalıştı. Özellikle kameralara yaklaşırken konuşarak uyarması çok güzel. Telaffuzda biraz bozuklar var ama yine de kullanışlı. Emeğinize sağlık.

Cevapla
avatar
25 Nisan 2013 08:57

Siz o ayrıntılara takılmayın.

Cevapla
avatar
Anonymous
25 Nisan 2013 10:47

tamam o ayrıntıya takılmadım diyelim louquende tts ayarlarını nasıl yapacağım sadece ona tik koyuyorum ve varsayılan motor yapabiliyorum.ayar felan çıkmıyor

Cevapla
avatar
Anonymous
25 Nisan 2013 10:57

sildim lang ve voice dosyalarını yerine sizinkileri yükledim sonra metin belgesinide değiştirdim ama şimdide açılmıyor no voice fileswere found yazıyor.kaç gündür uğraşıyorum lütfen ayrıntılı olarak bir yardım et

Cevapla
avatar
Anonymous
25 Nisan 2013 12:45

Bir programda virüs var dedim diye beni siteyi kötülemekle itham etmiştiniz. Doğruyu söyleyip insanları uyarmak yanlış mı? Gördüğünüz gibi düzgün çalışan programa da teşekkür ediyorum. Lütfen dinlemeden hemen itham etmeyin.

Cevapla
avatar
25 Nisan 2013 14:35

Virüs var dediğiniz uygulama zaten buydu yukarıda yorumları görebilirsiniz. Şimdiden teşekkür ettiğinize göre virüs yok. Benim size tavsiyem Antivirüs yazılımınızı gözden geçiriniz.

Cevapla
avatar
Anonymous
26 Nisan 2013 12:40

lütfen yardım et artık

Cevapla
avatar
26 Nisan 2013 23:19

Kardeşim facebook üzerinden benim ile iletişime geçersen sorunun hakkında sana orda daha kolay ve ayrıntılı bilgi verebilirim.

Cevapla
avatar
Anonymous
27 Nisan 2013 08:37

burda veremezmisin.face kullanmıyorum

Cevapla
avatar
27 Nisan 2013 08:49

Alttaki resimler yazıya ekledim ve gayet açıklayıcı resimler.

Cevapla
avatar
Anonymous
27 Nisan 2013 09:17

resimleri zaten ben attım.ama olmuyor işte.loquendo tts ayarı yok

Cevapla
avatar
27 Nisan 2013 10:11

Hocam herşey doğru gibi yani bende anlam veremedim.

Cevapla
avatar
Anonymous
27 Nisan 2013 10:14

sizde varmı tts ayarları

Cevapla
avatar
27 Nisan 2013 10:41

Evet var buyurun ekran görüntüsü:Tıklayın

Cevapla
avatar
Anonymous
27 Nisan 2013 11:41

acaba tek benim telde mi öyle bir ayar yok.

Cevapla
avatar
Anonymous
27 Nisan 2013 11:48

yani ben kullanamayacağım mı bu özelliği

Cevapla
avatar
15 Haziran 2013 09:03

bendede loguendo tts yanındaki seçenekler tuşuna basınca loguendo durduruldu hatası veriyor yani bendede çalışmadı malesef

Cevapla
avatar
15 Haziran 2013 09:03

bendede loguendo tts yanındaki seçenekler tuşuna basınca loguendo durduruldu hatası veriyor yani bendede çalışmadı malesef

Cevapla
avatar
Anonymous
19 Haziran 2013 07:23

Bende de çalışmamışti dosyayı telefona yükledim ve ordan kurdum çalıştı (tum klasörü yukleyeceksiniz sadece apk degil) sd karttan kurulum yapinca dediginiz oluyor...

Cevapla
avatar
6 Temmuz 2013 02:25

hocam loguende tts ayarlarına girdim loguende tts kapandı dedi ne yapababilirim bilgi verirseniz sevinirim

Cevapla
avatar
Adsız
21 Mart 2017 06:12

selem dosya indirme adresi yok nasıl indireceğiz

Cevapla
avatar
Adsız
23 Haziran 2017 16:02

link yok dosyayı nasıl indirebilirim?

Cevapla