24 Mart 2013 Pazar

Samsung Galaxy Ace 2 için 2.3.6 Yükleme (Resmi Güncelleme)



Samsung Galaxy Ace 2 GT I8160 için yayımlanmış en son resmi Türkiye rom olan XXLH4'ü yüklemek için gerekli dosyalar ve yükleme adımları aşağıdadır:


ROM YÜKLEME

Aşağıdaki bağlantılardan gerekli dosyaları indirin.
  • Samsung Galaxy Ace 2 GT I8160: Android Gingerbread 2.3.6 
Yandex Disk
  • Odin3
Yandex Disk
SkyDrive

  • Odin3 programını çalıştırın.
  • Telefonunuzda Ayarlar -> Geliştirici seçenekleri kısmına giderek USB hata ayıklamayı etkinleştirin.
  • Telefonunuzu kapatın. Telefonunuzun güç düğmesi, ses kısma düğmesi ve ev düğmesine aynı anda basarak yükleme moduna alın. Warning yazılı ekranı görünce ses açma tuşuna basın. Karşınıza Android logosu çıkacak.
  • Telefonunuzu USB kablosunu kullanarak bilgisayara bağlayın. Telefonunuzu bağlayınca Multi Downloader'ün ID:COM kısmının sarı olduğunu göreceksiniz. Eğer sarı olmadıysa Samsung telefon sürücüleri yüklenmemiş demektir. Windows 7 bu sürücüleri Windows Update üzerinde otomatik olarak yükleyebiliyor. Eğer sürücüler otomatik yüklenmezse buraya tıklayarak kendiniz indirin ve kurun.
  • Pit yazan kısıma rar dan çıkan Pit dosyasını yerleştiriyoruz.
  • PDA yazan bölüme Code ile başlayan dosyayı yerleştiriyoruz.
  • CSC yazan yere de CSC ile başlayan dosyayı yerleştiriyoruz.
  • "Start" düğmesine basın. İşlem tamamlandığında telefonunuz yeniden başlayacak.

BURAYA KADAR TÜM İŞLEM TAMAM FAKAT TELEFON TÜRKÇE DEĞİL ŞİMDİ DE ONU AYARLAYACAĞIZ.

  • İlk olarak bu dosyayı indiriyoruz. İndirmek için tıkla
  • Yukarıda ki işlemlerde anlatıldığı gibi telefonu DOWNLOAD moda al
  • İndirdiğin dosyayı PDA yazan bölüme yerleştir.
  • Start a bas işlem bittiğinde telefon tekrar açılacak.
  • Aram ekranın da *#272* imei # şeklinde tuşla
  • Açılan bölümden TUR seç ve işlemi tamamla

UYARI : GB Dönme işleminden sonra telefona 4 GB boyutunda ki güncellemeyi kesinlikle kurmayınız.


Paylaş

Benzer Yayınlar

Samsung Galaxy Ace 2 için 2.3.6 Yükleme (Resmi Güncelleme)
4/ 5
Oleh

Abone Olun!

Yazımı Beğendiniz mi? Abone Olun Yayınları Kaçırmayın.

76 yorum

yorum
avatar
Anonymous
26 Mart 2013 01:27

yapamıyorum resimli açıklama yokmu yardım lütfen

Cevapla
avatar
26 Mart 2013 08:30

Paylaşım için teşekkürler admin, genelde orjinal roma geçildiğinde 4 mb'lik güncellemeyi yükleyince telefon arızalanıp brick oluyordu. Aynı sorun devam etmekte mi?

Cevapla
avatar
26 Mart 2013 09:59

Bundan daha açık bir anlatım olamaz.

Cevapla
avatar
26 Mart 2013 10:01

O tür bir sorun duymadım şimdiye kadar.

Cevapla
avatar
26 Mart 2013 10:13

Emin misiniz daha önce jb'nin tanıtım romunu kurduğumda tekrar gbye dönmek istediğim zaman gbye döndüğümde 4mblik güncelleme sonucu full brick olmuştu da.. Riskli bir durum kesin bir yanıtı varmıdır acaba?

Cevapla
avatar
26 Mart 2013 10:16

Kesin bir şey söyleyemeceğim ama 4mb bir güncellemeden dolayı telefonun brick olma olasılığı hemde full brick bana biraz tuaf geldi

Cevapla
avatar
26 Mart 2013 10:21

Tuhaf ama başıma geldi. Bu rom resmi yazdığınız için acaba aynı şeyin olma olasılığı yok mudur.

Cevapla
avatar
26 Mart 2013 10:29

Bu direk siteden alınmış Türkiye için en güncel olan resmi yazılım yani bunun üstüne nasıl bir 4mb güncelleme olabilir ki ?

Cevapla
avatar
26 Mart 2013 10:30

Hiç bir fikrim yok o kadar anlamıyorum vallahi.

Cevapla
avatar
Anonymous
27 Mart 2013 02:05

yapamıyorum yapamıyorum çıldıracam valla jelly bean daha kolaydı bu çok karışı offfffff
aly

Cevapla
avatar
28 Mart 2013 06:45

Hocam önce rusya romu kurmanız gerekliymiş.
Samsung ekranında kalıyor rusya romu kurmazsanız.
Önce rusya romunu kurup üstüne türkçe romu flashlayacaksınız. Ayrıca 4mb'lik güncelleme geliyor ve kurmamanızı tavsiye ederim telefonunuz BRİCK olabilir bu sorunu düzeltmemişler.

Cevapla
avatar
1 Nisan 2013 02:14

cihat özkan kardeşim rusya roomu indirdiğin sitenin adresini buraya atabilir misin. yukarda şunu mu anlatıyorsun doğru anlamışmıyım. önce rusya roomu yükleyeceğiz. sonra aynı şekilde rusya roomu yüklediğimiz gibi rusya roomun üzerine türkiye roomu yükleyeceğiz değil mi

Cevapla
avatar
1 Nisan 2013 12:54

Hasan hocam bu olayi daha aciklayici anlatir misin indirdigimiz odin, multi dowlander degl burdaki ben baska yerden indirdim telefonu gurmuyor. Ayrica pda kismindan baska yerlere diger dosyalardan birini koyurmuyuz cunku icinde 3 tane tar dosyasi olan bir rar dosyasi daha indiryoruz budaki linklerden onlar ne ise yariyor

Cevapla
avatar
4 Nisan 2013 12:33

bu nasıl anlatım böyle bahsettiğin option kısmında one package diye bir seçenek yok ordan burdan alıntı yapıp buraya koymayın eger bilmiyorsanız doğru dürüst anlatım yapamıyosanız bırakın bilenler yapsın

Cevapla
avatar
4 Nisan 2013 13:52

Bu kadar güzel yorum yapacağınıza siz yapın biz kullanalım o zaman. Benim elimde Galaxy Ace 3 olmamasına rağmen burda birilerine yardımcı olmak için elimizden geleni yapıyoruz. Siz yapamıyorsanız bu benim sorunum değil sanırım.

Cevapla
avatar
Anonymous
5 Nisan 2013 22:49

Dostum şimdi herşey tamam mı rus romu'da var değil mi anlatımın içinde hepsi bu mu ? Sırasıyla yaparsam olur mu? Rus romu gerekli falan diyorlar gerek var mı

Cevapla
avatar
5 Nisan 2013 23:12

Dostum bu işlemleri bizzat arkadaşım yaptım hiç bir sorun yok fakat dediğim gibi güncellemeyi yükleme

Cevapla
avatar
Anonymous
6 Nisan 2013 08:19

Tamam dostum eyv. deneyelim o zaman :)

Cevapla
avatar
22 Nisan 2013 12:44

aram ekranına *#272* imei # ya< demişsin de o arama ekranı mı aram ekranı ne ?

Cevapla
avatar
23 Nisan 2013 01:10

Bir sorum daha olacak yazılım güncelleştirmeyi kurmamamız mı gerekiyor ve jb geldiğinde yükleğemeyecekmiyiz?

Cevapla
avatar
23 Nisan 2013 01:18

Bu sürüme yeni geçtiysen 4 mb bir güncelleme var onu yapma yazılım güncelleme geldiğinde sitemizden duyurulur o zaman JB yükleyebilirsiniz direk olarak.

Cevapla
avatar
Anonymous
25 Nisan 2013 13:23

Usta teşekkür ederim ilk rus romunu yükledim oldu zaten içinde türkçe seçeneğide vardı fakat ben yinede şu anda Türkçe romu kuruyorum. İlk Türkçe romu kurmayı denedim dondu kaldı olmadı. Rus romu kurunca oldu. Fakat merak ettiğim güncellemeyi yüklersek ne olur ve imeili kodu yapmazsak ne olur ?

Cevapla
avatar
Anonymous
28 Nisan 2013 05:04

benim anlamadığım jb portekiz sürümünü kurdum ve türkiye için 2.3.6 ya dönmek istesem aynı şekilde odin ile türkiye romunu direk kursam ne olur ?

Cevapla
avatar
29 Nisan 2013 08:48

*#272*imei# imei nası yazılcak oraya kardeş

Cevapla
avatar
29 Nisan 2013 09:40

Telefonun imei sini *#06# yaparak öğrenebilirsiniz.

Cevapla
avatar
Anonymous
1 Mayıs 2013 06:08

4.1.2 portekız surumunden tekrar buna donersek garantı kapsamından çıkar mı çok acil yoksa zaten çıktı mı

Cevapla
avatar
3 Mayıs 2013 15:54

Beyler, telefonuma 4.1.2 Portekiz ROM Yükledim, daha sonra Rusya ROM'una döndüm. Peki, Türkiye için Jelly Bean 4.1.2 çıktığında sorunsuz bir şekilde ODIN ile güncelleyebilir miyim?

Birde, telefonum garantiden çıktı mı?

Cevapla
avatar
4 Mayıs 2013 03:45

Cevabınız için teşekkür ederim.

Cevapla
avatar
8 Mayıs 2013 09:49

Hocam şimdi birkaç sorum olacak benim.Telefonum ace2 bende jb yüklemek istiyorum fakat odin kies falan tam anlamıyorum fakat jb yüklemeyi anladım yapmayada niyetliyim.Fakat türkiyeye resmi jb güncellemesi geldiğinde portekiz sürümünü odin ile kuranlar veya sammobile nin sızıntısını kullananlar resmi güncelleme türkiyeye gelince ne yapacaklar normal bir şekilde kies den mi güncelliyeceğiz.Yoksa 2.3.6 döndürüp zahmetli bir işe girişip sonra mı güncelleyeceğiz.Bazı forumlarda ise portekiz ve sızıntı rom kullandıktan sonra resmi güncelleme üstüne geldimi telefon anakartına zarar geliyormuş.Lütfen bu konuda bilgilendirin beni ona göre bende yükleyip yüklemeyeceğime karar vericem kolay gelsin :)

Cevapla
avatar
8 Mayıs 2013 10:04

Çok basit bir şekilde yapabilirsiniz. Tek yapmanız gereken Türkiye romunu indirmek ve portekiz romu gibi odin ile yüklemek.

Cevapla
avatar
Anonymous
8 Mayıs 2013 15:09

Cok tesekkur ederim resmi guncellemeye cok az kaldı zaten bekleyecegim

Cevapla
avatar
Anonymous
9 Mayıs 2013 09:32

arkadasım bn jb portekizi yukledim tel donmalar oluyor bn tel ilk aldıgım gibi istiyorm android 2.3.7 nerden bulabilirm lutfen cvp verin

Cevapla
avatar
9 Mayıs 2013 11:38

2.3.7 değil 2.3.6 olacak. Sitemizde mevcut. Romlar kategorisinden bulabilirsiniz.

Cevapla
avatar
Anonymous
10 Mayıs 2013 05:58

ya tel ilk aldıgımda ram 700 lerrdedi portekiz jb attım 500 lere indi yine 700 olsun diye bu surumu attım fakat aynı rom 555 gozukuyo :(

Cevapla
avatar
Anonymous
10 Mayıs 2013 17:55

Ram jb siz 2.3.6 da 555 gözüküyor zaten moruk neyin kafasındasın ;)

Cevapla
avatar
Anonymous
10 Mayıs 2013 22:46

hocam telefonu kapatıp ses açma kapama ve ana menuye basılı tuttuğumda soru cıkmıyor direk rebot your system yazısı filan cıkıyor

Cevapla
avatar
Anonymous
12 Mayıs 2013 17:16

oluyor Hasan bey bizzat basıma geldi.

Cevapla
avatar
Anonymous
12 Mayıs 2013 17:18

XXLK4 sürümünü yükleyince oluyor sizin verdiğiniz yani XXLK6 en güncel sürümüdür bunda bişey olmuyor

Cevapla
avatar
16 Mayıs 2013 08:38

xxlsj diye verdigin rom s2 nin romu kardeş iyi baktınmı bunu yayınlarken

Cevapla
avatar
Anonymous
21 Mayıs 2013 03:44

öNCELİKLE TEŞEKRLER RUS ROMU BU TÜRK DEĞİL YÜKLEDİM AYRIYETEN TÜRKÇE DESTEĞİNİ YÜKLEMEYE GEREK YOK ZATEN ŞİFREYİ GİRDİKTEN SONRA DİL SEÇ VAR ONU TÜRKÇE SEÇTİM ZATEN TÜRKÇE OLDU KENDİSİ YAZILIM GÜNCELLEDİ 38.46 MB UNUDA YÜKLEDİ EN SON SÜRÜM YAPTI YASAL 2.3.6 AMA PDA:LL2/PHONE:LL2/CSC:LL2(SER) OLDU KİESDE (TUR) OLMASI GEREKİRKEN (SER) OLDU.SIKINTI BU DİĞER SIKINTIDA BAZI OYUNLAR YAN UYGULAMALAR SİSTEME KURULU YANİ SİLİNMİYOR BUNUN ÇÖZMÜ VARSA ÖĞRENEBİLİRMİYİM.....

Cevapla
avatar
25 Mayıs 2013 00:57

kardeşim bende geri dönmek istiyorumda linkler kırık galiba tıkladığımda bişey açılmıyor bu yazı çıkıyor "Unable to connect to database" nasıl geri dönecem ayrıca sızıntı romu kurdum portekiz romunu üzerine kurmaya çalıştım odin fail yazdı olmadı yani geri dönmek istiyorum faciya bişey bu çok ağır sinir ediyor insanı

Cevapla
avatar
25 Mayıs 2013 01:16

Portekizi yükleyemem sebebiniz. Re-partion yazan kısımda ki işareti kaldırmanız gerekmektedir. Linkler ile de ilgileniyorum.

Cevapla
avatar
25 Mayıs 2013 01:17

Link çalışıyor bir sorun yok. Eğer kırık gibi görünürse sayfayı bir kaç yenileyin.

Cevapla
avatar
25 Mayıs 2013 05:24

çok sağolun hocam allah razı olsun birşey daha sormak istiyorum yükleyeceğim portekiz romundan sonra root etmek istiyorum mümkünmü ve root etmek istememde şundan dolayı arkdaşlarım root edersen gereksiz programları silersin performans artışı olur dediler gerçekten olurmu ve bu web sitenizde şu sayfa sanırım android 4.1.x ler için root etme işlemini anlatmışsınız öyleyse yapiyim dedim ama önce soriyim dedim

Cevapla
avatar
25 Mayıs 2013 05:26

şu sayfa derken linki atmayı unuttum şu sayfa http://www.androidsitem.net/2013/04/root-galaxy-ace-2-jelly-bean-icin-root.html

Cevapla
avatar
25 Mayıs 2013 05:32

hocam bir şey daha söylemeyi unuttum 2.3.6 linkleri şimdi açılıyorda 419 ve 450 mblik dosya var yandex 494 yandex disk 450 ikiside incekmi

Cevapla
avatar
25 Mayıs 2013 05:34

bir şeydaha hocam :) 4 gb boyutundaki güncelleme nedir ne güncellemesidir yani açıkçası biraz bahsetmenizi istiyorum zahmet olmazsa

Cevapla
avatar
25 Mayıs 2013 05:39

Ben telefnuma jb portekz rom yükledm ama tel yavasladi ve oyunlarda kasıyor. Ben tekrar 2.3.6 ya dönmek istyorum bunu nasl yapcm ve yaparsam bi sorun olurmu Telefnumun eski halinde olmasni istyorum. Yardm hasan hocam?

Cevapla
avatar
26 Mayıs 2013 10:31

hocam lütfen cevap verin bunların hepsini indirmelimiyiz

Cevapla
avatar
26 Mayıs 2013 12:06

Evet. Anlatımı tam olarak okuyunuz zaten tüm her şey yazıyor.

Cevapla
avatar
29 Mayıs 2013 07:26

admin sammobileda XXLK6 var burdaki XXLK4 pek anlamam ve işinede karışmak istemem ama bu verdiğin rom güncel değil sanırım

Cevapla
avatar
29 Mayıs 2013 08:21

Güncelliklerine göre değişiyor örneğin şuanda en güncel olan XXLL2 Almanya için olan.

Cevapla
avatar
29 Mayıs 2013 10:12

admin ben burdaki türkiye sürümünü kurdum açılmadı sonra sammobilden indirdim türk versiyonu yine açılmadı sonra en sonki rusya sürümünü indirdim oda açılmadı :D samsung galaxy ace 2 yazan yerde takılıyor açılmıyor önceden jrllbean kurmuştun yine bu siteden sonra stock roma ilk aldığımdaki gibi olsun diye kurmaya çalışıyorum olmuor önerin varmı

Cevapla
avatar
29 Mayıs 2013 10:40

Odin ile yükleme yaparken re partion yaza tiki kaldır sonra tekrar yükle ilk açılme 5-10 dk sürebilir

Cevapla
avatar
29 Mayıs 2013 10:57

zaten re partionda tik yok bekleyeyim bakalım açılır heral :) açılmazsada jellbean kurarım tekrar sorun yok :)teşekkür ederim yardımın için bu arada site gerçekten güzel aklıma gelmişken bu ace 2 için overclock rom varmı ?

Cevapla
avatar
29 Mayıs 2013 12:19

admin telefonu açtımda bu defada şu sorun var sürüm rusca oldugundan sisteme farmfrenzy gibi saçma uygulamalar kurulmuş ve kaldıramıyorum cihazı rootladım yinede kaldıramıyorum ne yapmam gerek yer kaplicak boşu boşuna

Cevapla
avatar
29 Mayıs 2013 12:36

tamam admin onuda hallettim root ununstaller diye bir program buldum klavyeyi bile kaldırıyo :D sildim gereksiz herşeyi arkadaşlar bu işlemlerle baya şey öğrendim diyebilirim tabi adminin yerini tutmaz ama sorun yaşarsanız sorabilirsiniz bildiğim kadar yardımcı olurum :) ayrıca jellbean yükleme ve rootlama işlemlerinide yaptım o konudada soru sorabilirsiniz zaten admin görürse benden daha ayrıntılı cevaplicaktır sorunuzu ama bazen yoğun oluyor cevap geç geliyor

Cevapla
avatar
1 Haziran 2013 20:39

yükledim ama bazı uygulamalar var telefonda bunladı kaldıramıyorum silemiyorum lütfen cevap yazarsanız

Cevapla
avatar
1 Haziran 2013 23:18

Onlar sistem ugulamalarıdır zarar gelmez merak etmenize gerek yok

Cevapla
avatar
2 Haziran 2013 07:20

cevabin icin saol da onlar sistem uygulamasi dildi yani rus uygulamalar oyun falanda vardi bn rotladim teli kaldirdim onlari

Cevapla
avatar
6 Haziran 2013 01:49

kardeşim kg bir sorum varda benim telefonuma yükledim sorunsuz bi şeklde yüklendi yukarda türkçe dil paketini indirin yazıyor telefonu açtığımda orda türkçe war acaba gerek warmı tekrardan indirmeye ???

Cevapla
avatar
6 Haziran 2013 12:05

Türkçe var tabi ki ama türkiye için olan bir rom değil fakat sorunsuz kullanabilirsiniz tabi ki

Cevapla
avatar
11 Haziran 2013 06:16

sayın admin

ben iki yükleme işlemini de yaptım. ama imei girişi ile geleceğinden bahsettiğiniz TUR çıkmıyor.

birde ikinci yükleme de tek olarak yüklememizi istediğiniz kısımda odin hata veriyor. bu aşamada yapılacak bir şey var mı veya yanlış yaptiğim kısım ne olabilir.

saygılar emeğinize sağlık

Cevapla
avatar
11 Haziran 2013 11:07

hata vermesi re-partion yazan bir bölüm var odin üzerinde o işaretli olmayacak. Tüm işlemleri yaptıktan sonra TUR çıkar tarafımca denendi bu yöntem

Cevapla
avatar
17 Haziran 2013 01:10

o imei işleminde ne oluryor kardeşim ?

Cevapla
avatar
17 Haziran 2013 01:11

romdan sonra imei gidiyor ve bunu yapınca gerimi gelir ?

Cevapla
avatar
17 Haziran 2013 08:42

Romdan sonra imei gitmez. O yaptığınız işlem ise telefonunuzu Türkiye sürümü olarak güncellemek gibi birşey yani Türkiye'de kullanıldığını belirtmek gibi.

Cevapla
avatar
17 Haziran 2013 20:40

hasan bu emai işlemini yapmazsak bi sıkıntı olurmu verdiğin romu kurdum içinde türkçe dili var ama imei tur yap dediğin kısmı yani türk romunu indirip kurmadım direk ilk romdan kurup türkçe dilini seçtim bır sıkıntı olurmu yapmazsam?

Cevapla
avatar
17 Haziran 2013 21:04

hasan emeğine sağlık yazdığının hepsini bire bir yaptım telefonum süper çalışıyor tüm güncellemelerinide yaptım sorunsuz brick ne bilmiom ama o brick denen şeydende olmadı telefonum uçak oldu emeğine sağlık hacım

Cevapla
avatar
20 Haziran 2013 06:33

benim bilg. windows 8 bu yukarda verilenleri indiriyorum ama dosya açılmıyor

Cevapla
avatar
Anonymous
23 Haziran 2013 15:40

bazi oyunlar ve uygulamalar yuklu onlari nasil silecez ??

Cevapla
avatar
26 Haziran 2013 14:08

Hasan bey ben bunu 1 ay önce jb yaptık sizinle sonra geri gb ye döndük bana 4GBlik güncellemeyi yüklemeyin demiştiniz en basta sonraya tıklamıştım 4. kez geldi yüklesem bişey olurmu bilgilendirirmisiniz arkadaş yeni aldı telefonu güncel şuan benimkiyle farklı yeni şeyler gelmiş bende güncellemek istiyorum ama brick olurmu yani 4. kez bildirim geldi yüklesem bişey olurmu lütfen cevap verin.

Cevapla
avatar
1 Temmuz 2013 11:21

Hasan kardeş romu attım cihaz açılmadan 'Confirm password' diyor. Neyin şifresi bu acil yardım

Cevapla
avatar
Adsız
14 Temmuz 2013 13:25

Anlatılanları aynen yaparsanız sorununuz düzelecektir. Arkadaşın ilk verdiği RUS ya sürümü. İlk önce RUS sürümünü yüklüyorsunuz doğal olarak RUS lar için özelleştirilmiş ve bir takım programlar vs. eklenmiş. Daha sonra RUS sürümü üzerine TÜRKİYE için yapılmış olan sürümü yüklüyorsunuz. RUS sürümündeki o programların hepsi gidiyor. Telefonu satın aldığınızda ne vardıysa onlar gelmiş oluyor. Ben arkadaşın anlattıklarını aynen yaptım hiçbir sıkıntı olmadı. Aklıma takılan sadece tekbir soru kaldı. Şuanda güncelleme olduğuna dair uyarıyor telefon acaba güncellemeyi yaparsam telefon brick olacak mı?

Cevapla