4 Mayıs 2013 Cumartesi

İgo Primo 9.6.22.297071 - Tüm Çözünürlükler Eklendi



Arkadaşlar sonunda tüm çözünürlükler ile çalışabilen İGO SON SÜRÜMÜ sizler ile paylaşmaktan GURUR DUYARIZ.

Daha önce 28 Nisan 2013 de paylaşmış olduğumuz son sürüm İGO için bu verdiğim dosyaları kullanarak tüm çözünürlükler de İGO PRİMO uygulamasını çalıştırabilirsiniz.

GEREKLİ DOSYALAR.
Eğer daha önce en son paylaştığımız konuda ki İGO (Bu Konu) dosyaları indirdiyseniz sadece çözünürlük dosyası indirmeniz yeterli olacaktır.
Eğer Global_Cfg hatası alırsanız. 
Uygulamayı kurduğunuzda telefon hafızasında yeni bir İgo klasörü oluşmuş demektir. Eğer öyle ise attığınız tüm dosyaları bu klasörü içine taşıyınız.

Eğer GPS bulunamadı hatası alıyorsanız.
Aşağıda ki dosyayı İGO klasörüne atınız.
Eğer Çözünürlük ile ilgili başka bir sorun alırsanız. 
Üste verdiğim GPS sorunu ile ilgili olan dosyayı İGO klasörüne atınız.

RAR ŞİFRESİ: androidsitem.net


2013 HARİTASI ÇIKMIŞTIR KONUYA GİTMEK İÇİN TIKLAYINIZ

Paylaş

Benzer Yayınlar

İgo Primo 9.6.22.297071 - Tüm Çözünürlükler Eklendi
4/ 5
Oleh

Abone Olun!

Yazımı Beğendiniz mi? Abone Olun Yayınları Kaçırmayın.

137 yorum

yorum
avatar
Anonymous
4 Mayıs 2013 05:41

Galaxy S3 e kurmak icic nasıl bir yontem izlemek gerekli ? Cozunurluklerin ne oldgunu yazıyor mu yada nasıl anlayabiliriz ?

Cevapla
avatar
4 Mayıs 2013 10:25

dosyaları kopyaladıktan sonra direk apk yı çalıştırmanız yeterli çözünürlüğü kendisi hallediyor...

Cevapla
avatar
Anonymous
4 Mayıs 2013 11:29

Bunda da otomatikkapanma sorunu var mı, var ise nasıl çözebiliriz.Önceki sürümü çözemedim.yaklaşık 30 dak sonra kapanıyor.neyapabilirim

Cevapla
avatar
4 Mayıs 2013 11:52

eksik veya bulunmayan klasör data/data/com.nng.igoprimoisr2013march24.javaclient/content/lang

Cevapla
avatar
4 Mayıs 2013 11:59

eksik veya bulunamayan klasör data/data... diye devam ediyor çözümü hiç bir yerde bulamadım.

Cevapla
avatar
Anonymous
4 Mayıs 2013 13:26

Galaxy W için kurdum çalışıyor,çok teşekkürler ,fakat TTS sesler'de sorun var. yardım ederseniz çok sevinirim, tersel

Cevapla
avatar
4 Mayıs 2013 13:32

Bende herşey problemsiz çalıştı. (Nexus4) Teşekkürler.

Cevapla
avatar
4 Mayıs 2013 15:34

hocam galaxy note 2 için çözünürlük yok galiba indirdim kurdum.

"user interface resolution (720x1230) is not supported or compatible skin can not be found.

hatası aldım yardımcı olabilirmisiniz ?

Cevapla
avatar
5 Mayıs 2013 03:00

Bu yorum yazar tarafından silindi.

Cevapla
avatar
Anonymous
5 Mayıs 2013 03:01

öncelikle teşekkürler.. Galaxy S3'e kurdum,açılışta unsupported voice uyarısı verdi.çözümü sys dosyasına

[sound]
csv_voice_enabled=1

satırlarını eklemek.yolda daha denemedim ama şimdilik sorunsuz görünüyor.tekrar teşekkürler..

Cevapla
avatar
Anonymous
5 Mayıs 2013 04:33

GALAXY S2 JELLY BEAN
- İlk olarak eksik ve bulunamayan klasör hatası almıştım sebebini external sd karta igo klasörünü atma olarak buldum. igo klasörü telefona yüklenmeli. telefona kurarken de mutlaka externalsd deki igo klasörü silinmeli telefon yeniden başlatılmalı.

- İgo klasörünü telefona attım. Ardından apk dosyalarını denemeye başladım. 1 numaralı apk kuruldu. fakat global_cfg hatası verdi. İgoyu kaldırdım

- Adminin vermiş olduğu Global cfg klasörü içinde olan zipli global cfg dosyasının telefonda olmadığını farkettim (Global cfg içindeki diğer dosyalar mevcuttu yalnızca ziplisi eksikti). Bu zipli dosyayı sonradan ayrıca ekledim.

-Ardından tekrar apk kurulumu yaptım ve şu anda sorunsuz çalışmaktadır.

Sorunu olanlara yardımcı olur diye ümit ediyorum.

Bu arada androidsitem.net'e bu paylaşım için teşekkürler...

Cevapla
avatar
Anonymous
5 Mayıs 2013 07:17

Arkadaşlar, bunda da 15-20 dak. sonra kapanma var mı, var ise nasıl çözeceğiz?

Cevapla
avatar
Anonymous
5 Mayıs 2013 08:27

Çok iyi teşekkürler

Cevapla
avatar
Anonymous
5 Mayıs 2013 08:52

Teşekkürler

Cevapla
avatar
Anonymous
5 Mayıs 2013 13:32

Admin neye göre cevap veriyor acaba, 2-3 seferdir aynı soruyu soruyorum. cevap alamadım. Otomatik kapanmayı nasıl önleyeceğim?

Cevapla
avatar
5 Mayıs 2013 13:36

Sorunun çözümünu şuan bende bilmiyorum.

Cevapla
avatar
Anonymous
5 Mayıs 2013 13:49

Umarım bir çözüm bulabilirsiniz,program 15-20 dak.sonra kapanıyor. Doğal olarak şehirlerarasında programı kullanmak mümkün olmuyor.

Cevapla
avatar
6 Mayıs 2013 02:56

şimdide user interface resolution (480*762) is not supported or compatible skin can not be found. exiting applıcation diyor bir türlü yükleyemedim ve çok çözüm ortağı bulamadım yine teşekkürler

Cevapla
avatar
6 Mayıs 2013 05:13

Önceki sürümleri deneyin. Bende önceki sürüm var 45 dakikalık çatalca yolculuğumda beni sorunsuz adım adım götürdü gayet güzel.

Cevapla
avatar
6 Mayıs 2013 08:34

hocam gps açık oldugu halde uyduya bağlanamıyor neden yapar bunu.diğer navigosyan pogramlarında bağlanıyor

Cevapla
avatar
6 Mayıs 2013 09:24

galaksy minide hata veriyor. 240*320 çözünürlük hatası

Cevapla
avatar
6 Mayıs 2013 10:59

@alicanturka Siz sağ tarafta popüler konularda ikinci sırada olan sürümü deneyiniz.

Cevapla
avatar
6 Mayıs 2013 11:00

@Alta verdiğim sys dosyasını değiştirmeyi denediniz mi?

Cevapla
avatar
6 Mayıs 2013 11:01

Sys.txt dosyasının içinde ki bölüme 480*762 ayarlarını girin sorun düzelecektir.

Cevapla
avatar
Anonymous
6 Mayıs 2013 12:03

Önceki sürüm dediğiniz 290143 olanı mı?

Cevapla
avatar
6 Mayıs 2013 12:17

Sağ menüde popülerler arasında bulunan ikinciyi yükleyin.

Cevapla
avatar
6 Mayıs 2013 14:01

hocam linkte sıkıntı var sanırım

Cevapla
avatar
Anonymous
6 Mayıs 2013 17:44

arkadaslar cevrimiçi trafik nasıl çalısıyor ben acıyorum ama harıtada hıcbı degısme yok sadece yerımı gosteren simge var okadar. calıstırabılen bı arkadas caps atabılır mı
not: wifi baglı uydular tam yonlenirme hersey calısıyor

Cevapla
avatar
6 Mayıs 2013 22:17

Kaç tane Türkçe seslendirme var? Bende sadece 1 tane çıktı. Ama 4 tane olduğunu söylüyorlar.

Cevapla
avatar
6 Mayıs 2013 22:26

Arkadaşlar, ayarlarda gördüğüm kadarıyla uydu görüntüsü desteği var. Fakat ona basınca www.naviextras.com dan görüntü satın alın diye uyarı çıkıyor. Uydu görüntüsünü nasıl yükleriz?

Cevapla
avatar
Anonymous
7 Mayıs 2013 04:13

uyduyu bulma ve bağlanma uzun sürdü. program başlaması da uzun sürüyor. bu sebeple bir önceki sürümüne geri dönüyorum. paylaşım için teşekkürler...

Cevapla
avatar
Anonymous
7 Mayıs 2013 07:38

daha doğrusu uyduyu bulsa bile bağlanmıyor. kurarken i18n/800_480/gpsprobewarn hatası aldım ondan saınırım..

Cevapla
avatar
8 Mayıs 2013 03:36

bu çözunürlüklerin hiç biri sony x peri s destek lemiyor lütfen yardımdı olabirmisiniz x peria s çözünurlügü 720-1230 şimdiden teşekkür

Cevapla
avatar
Anonymous
8 Mayıs 2013 12:27

bende de 4 tane çıktı ama bence 1 tane olması dert edecek durum değil çünkü 2 sinem 2 zeynep seslendirmesi var. ama çok benzer sesler.

Cevapla
avatar
Anonymous
8 Mayıs 2013 12:28

1 saatlik bir deneme yaptım kapanma olmadı.

Cevapla
avatar
9 Mayıs 2013 01:37

Bu yorum yazar tarafından silindi.

Cevapla
avatar
9 Mayıs 2013 05:36

i18n/800_480/gpsprobewarn.xhtml hatası verdi ?

Cevapla
avatar
9 Mayıs 2013 08:20

Bu hatayı ilk kez gördüm çözümü bende bilmiyorum.

Cevapla
avatar
Anonymous
9 Mayıs 2013 08:28

apk 1 i kurdum ve gayet güzel çalışıyor. uyduyu hızlı buluyor ;)hiç bir sorun yok şimdilik

Sadece gece ve gündüz ekran renklerinde farklı seçim yaparken programdan atabiliyor...

Cevapla
avatar
Anonymous
9 Mayıs 2013 08:31

bu arada sd kart üzerine kurdum ve hiçbir sıkıntı yok. tel lg L9 960x540 çözünürlük..

Cevapla
avatar
Anonymous
9 Mayıs 2013 14:45

"user interface resolution (720x1230) is not supported or compatible skin can not be found. hatası veriyor telefonum galaxy s3

Cevapla
avatar
Anonymous
10 Mayıs 2013 01:41

s4 içinde çözünürlüğü destekliyormu?

Cevapla
avatar
ali
10 Mayıs 2013 18:09

emeğin için tşk ancak ses seçeneği tek bayan sinem kaldı nedendir diğer sesler daha yüksekti bunu nasıl düzeltiriz ayrıca cad adıda söylemiyor

Cevapla
avatar
Anonymous
11 Mayıs 2013 04:04

bir şey sormak istiyorum, rota alternatiflerine bakarken hızlı1 hızlı2 hızlı3 gibi alternatiflerde harita üzerinde gösteriyor ancak rota ayarlarından planlama kısmından hızlı kısa kolay seçince haritada önizleme olarak göstermiyor tıkladıkça rota yeniden hesaplandı diyor sadece bunun düzeltme imkanı varmı...

Cevapla
avatar
Anonymous
12 Mayıs 2013 11:57

data/data gibi bir hata varsa igo icinde igo var demek 2. igodakileri ilk igoya atin

Cevapla
avatar
13 Mayıs 2013 04:06

Arkadaslar benim sorunum user interface resolution 480*762...... gibi bir yazı çıkıyor ve hasan ÖZKAN bey oldukça elinden geldiğince yardımcı olmaya çalışıyor sağolsun sys.tx klasörünü değiştirmem için başka bir sys.tx klasörü gönderdi onuda denedin aynı sorun oldu ve bu sorunla karşılaşan ve çözen varsa yardımcı olursa cok sevinirim

Cevapla
avatar
13 Mayıs 2013 04:15

Arkadaslar yaptığım yorumlardan sakınha sitenin sahipiz adminleri ilgisizmis gibi bir kanıya varmayın sitenin imajını sarsmaya gerek sadece benim beceriksiz veya talihsiz oluşumdan kaynaklı gerçekten mukemmel bir yer sorunuz havada kalmaz mutlaka yanıt alırsınız ben buna gercekten şahidim

Cevapla
avatar
13 Mayıs 2013 04:43

Sizin sorunuda cozecez merak etmeyin.

Cevapla
avatar
13 Mayıs 2013 06:18

Şüphem yok gercekten sadece belki aynı sorunla karşilaşıpta çözen olmuştur diye düşündüm çok teşekkür ederim ilgi ve alakan için

Cevapla
avatar
13 Mayıs 2013 07:43

hasan bey saltuk rumuzumla daha önce yaptığım yorumlarımı göremiyorum sitede.Sorun nedir acaba?
galaxy y duos 320*240 çözünürlüklü telefon sd kartında igo yu bir türlü çalıştıramadım.
kendi telefonumda sorunsuz çalışıyor ama y duos telefon hafızasında 27 mb lık boşluk var .bundan dolayı sd kart(harici tel.kartına) kuruyorum ama program çalışmıyor.
y duos ta çalıştıran arkadaşlar hangi sürümü nasıl kurduklarını madde madde yazabilir ler mi?
telefon hafızalarında ne kadar boşluk var? bunuda yazarlarsa ona göre dosya silelim.
teşekkürler.

Cevapla
avatar
13 Mayıs 2013 10:54

Bazı yazılarda ki yorumlar çok fazla olduğu için yüklenmesi biraz zaman alıyor o yüzden görememiş olabilirsiniz. Sanırım bu soruyu o yorumlarda sormuştunuz. bende çözüm olarak Sağ menüde bulunan iGo primo 2.0 final edition olanı kurmanızı tavsiye etmiştim.

Cevapla
avatar
Cem
14 Mayıs 2013 04:11

Hasan Bey çözünürlük hatası alıyorum , sys dosyasınıda klasöre kopyaladım ancak düzelmedi. Aynı hatayı alan bir arkadaşa sys dosyasının içindeki bölüme bazı bilgiler girmesi gerektiğini söylemişsiniz ancak ne gibi bir bilgi girmek gerekiyor anlatırsanız bende diğer arkadaslara da faydalı olur sanırım. Telefonum çözünürlğü 480x320.
Teşekkürler

Cevapla
avatar
14 Mayıs 2013 08:08

Hasan Bey İgo Primonun En güncel sürüm ve gerekli dosyalarının linklerini verirmisiniz?

Cevapla
avatar
14 Mayıs 2013 08:09

Bu arada Xperia U kullanıyorum. Xperia da açabilen sürümünü verirsenin memnun olurum.

Cevapla
avatar
14 Mayıs 2013 09:09

Zaten tüm çözünürlükler için uygun siz yukarıda ki gibi yükleyin yeterli.

Cevapla
avatar
Anonymous
14 Mayıs 2013 18:50

user interface resolution (480*762) is not supported or compatible skin can not be found. exiting applıcation diyor bir türlü yükleyemedim aynı sorunu olan arkadaşa Sys.txt dosyasının içinde ki bölüme 480*762 ayarlarını girin sorun düzelecektir demişsin peki nasıl yapılacağı konusunda yardımcı olabilirmisiniz, şimdiden teşekkür ediyorum.

Cevapla
avatar
Anonymous
15 Mayıs 2013 14:00

Hasan bey uygulamayı yüklediğimde ilk başta şu hatayı aldım.

Günlük koleksiyonu

Şu dosyanın yüklenmesinde hata : i18n/800_480/gpsprobewarn.xhtml

Bu hatayı aldım. sanırım çözünürlükle ilgili bir hata. Ama uygulamada çözünürlükle ilgili hiçbir sıkıntı yok.

Uygulamanın eski sürümlerinde yakın mesafedeki petrol ofisi,lokanta,devlet daireleri vb vardı, bu sürümde yok. Acaba eksik dosya mı var?

Cevapla
avatar
Anonymous
16 Mayıs 2013 02:30

(user interface resolution (480*762) is not supported or compatible skin can not be found. exiting applıcation) bu arada benim telefonum htc desire s, yardımcı olmanızda faydası olacağını düşündüm.

Cevapla
avatar
Anonymous
17 Mayıs 2013 10:27

cok iyi yanitlamisin saol

yanliz yazi siteden kopyalamdigindan aynisini hatasiz yazmak zor oluyo.Buna bir care bulunsa.

Selamlar

Cevapla
avatar
Anonymous
17 Mayıs 2013 13:12

Nihayet yükleyebildim. Her şey için teşekkürler Hasan Bey. Sizden ilerisi için ricam bu tip anlatımları tecrübeli android kullanıcıları için değil de, benim gibi tecrübesizler içinde yapmanız.

Global_cfg, data ve branding dosyalarında .zip dosyaların altında bulunan diğer .zip dosyaları, unzip yapmadan atmak gerekiyormuş. Örneğin bu şekilde açıklayarak yazılabilirdi.

Saatler sonra da olsa yüklendi, yine de çok teşekkür ederim.

Cevapla
avatar
Anonymous
18 Mayıs 2013 03:10

Merhaba

i18n/1024_768/naviextrascontent.xhtml hatası verdi nasıl çözebilirim.

saygılarla...

Cevapla
avatar
Anonymous
18 Mayıs 2013 04:43

farklı bir apk dan kur

Cevapla
avatar
Anonymous
18 Mayıs 2013 17:33

Burda yayınlanan dosyaların hepsinde sorun var yabancı bir siteden indirdim yemin ediyorum tek bir sorun bile çıkarmadı..İndirdim klasörü kopyaladım apk dosyasını kurdum programı açtım bu kadar basit!!! ne çözünürlük sorunu ne ses ne o ne bu...ve içerisinde tüm ülkelerin sesleri dil dosyaları mevcut..saymakla bitiremem.Asıl emek o dur bence.Yaptığınız işi sadece kar amaçlı sorunlarla dolu olarak yapacaksanız hiç uğraşmayın kimsenin zamanını boşa harcamayın

Cevapla
avatar
19 Mayıs 2013 04:23

N.oruc


user interface resolution [854x442] is not supported or compatible skin can not be found DİYE bir uyarıyla karsılasıyorum çözümü ne olabilir

teşekkürler

Cevapla
avatar
19 Mayıs 2013 06:31

Bu uygulama o çözünürlükler için yok sanırım. Ama sys iççinde ki çözünürlüklerin yazdığı kısmı değiştirerek denemeye çalışın

Cevapla
avatar
Anonymous
20 Mayıs 2013 00:31

Uygulamayı kurup, başarsoft 2013 haritasını yükledikten sonra geçtiğimiz hafta sonu Beylikdüzünden Güngören'e giderken denedim. Kapı numarasına kadar getirdi, bu tarafı gayet güzel fakat sesli yönlendirmesini çok başarılı bulmadım. Yavaş seyrettiğiniz yerlerde çok sıkıntı olmuyor ama örneğin E-5 gibi yerlerde en sol şeritte 110 ile giderken 100 m sonra sağa girin diyor ve bir anda 3 şerit birden sağa geçmek zorunda kalabiliyorsunuz. Ayrıca 100 m sonra sağa dönün dedikten sonra 100 m ileride tekrar sağa dön dese çok daha sağlıklı olacak fakat demiyor (Yurt dışında kullandığım portable navigasyonlar söylüyordu). Yinede iş görüyor.

Cevapla
avatar
20 Mayıs 2013 13:20

uygulama acılıyor fakat acılışta sürekli ''unsupported voice please the log'' ibaresi cıkıyor bu drumu nasıl çözebiliriz

teşekkürler

Cevapla
avatar
Anonymous
21 Mayıs 2013 07:56

Resim dosyasinin ismini degistir mesela DCIM2

Cevapla
avatar
Anonymous
21 Mayıs 2013 07:59

sende eski voice sesleri bulunmakta
syt.txt icine sunlari yaz calisir

[sound]
csv_voice_enabled=1
ding=0

Cevapla
avatar
Anonymous
22 Mayıs 2013 07:36

Rota seciyorum gitmeye basliyorum ama sorun suki gectigim yerdeki turuncu cizgiyi neden silmiyor ben sadece gidecegim yere cizgi gostersin istiyorum yani sadece imlec ile gidecegim yer arasini gostersin arkada kalan kismi gostermesin vaemidir bi cozumu

Cevapla
avatar
Anonymous
22 Mayıs 2013 08:09

Teli araça bluetooth ile bağlantı yaptığımda sesli yönlendirmeleri vermiyor yani hiç ses yok. Bağlantı hatalı desem değil çünkü telle konuşma ve şarkı dinleme yapabiliyorum bluetooth üzerinden. Çözümü bilenler yardımcı olursanız sevinirim bir ayarı varda ben mi bulamadım?

Cevapla
avatar
Anonymous
22 Mayıs 2013 08:12

Yada araçta bluetooth bağlantısı ile kullanılabilecek bir navigasyon programı var mı?

Cevapla
avatar
22 Mayıs 2013 09:48

Bunu hiç denememiştim bende bilmiyorum

Cevapla
avatar
Anonymous
22 Mayıs 2013 16:01

Yinede dikkate alıp cevap verdiğiniz için teşekkürler

Cevapla
avatar
Anonymous
23 Mayıs 2013 00:59

adres alalım :)

Cevapla
avatar
23 Mayıs 2013 13:55

problemi çözüldü sayende

teşekkürler

Cevapla
avatar
23 Mayıs 2013 14:36

Bu yorum yazar tarafından silindi.

Cevapla
avatar
23 Mayıs 2013 14:49

hocam merhaba kolay gelsin mehmet ben.
soylediginiz herseyi harfi harfine yaptim.
2 kere kontro, ettim atladigim birsey varmi diye, fakat herhangi bir sorun yoktu.
ama apk dosyalarinin hangisini kurarsam kurayim hep ayni hatayi verdi. hocam size zahmet lutfen yardimci olun bana. bu pogrami cok istiyorum, isim geregi bana cok lazim. verilen hatada aynen soyle yaziyor :


user interface resolition 720-1230 is not supported compatiple skin can not found.
exiting application

Cevapla
avatar
23 Mayıs 2013 14:51

telefonumun markasini yazmaya unuttum, pardon hocam. : galaxy s3

Cevapla
avatar
24 Mayıs 2013 01:09

SÜPER ÇALIŞIYOR.pARAYLA ALSAM BU PROGRAM İÇİN BİLE 100$'I GÖZDEN ÇIKARIRIM :)

Cevapla
avatar
Anonymous
24 Mayıs 2013 03:43

Arkadaşım, branding ve data dosyaları .zip şeklinde. Bunları dışarı çıkardığında, altlarında yine .zip şeklinde dosyalar var. İşte bunları olduğu gibi zip'li olarak telefona atacaksın. İkinci kez unzip yapmayacaksın. O zaman dene, çalışıyor.

Cevapla
avatar
24 Mayıs 2013 05:41

degerli kardesim allah senden razi olsun, gecmisine rahmet olsun, ne buyuk bir sevaba girdin bir bilsen. gercektende dedigin gibi yaptim ve sorunsuz calisiyor, tek kelime ile muhtesem, bu siteden, emek ve zaman verip boyle bir programi bizlere bedava veren sitenin degerli admini ve siteyi kullanan degerli ve guzel arkadaslarimdan allah razi olsun, sonsuz tesekkurlerimle, mehmet...

almanya haritasi ve poi leri nasil ve nerden bulurum bununla ilgili bilgisi olan varmi ?

Cevapla
avatar
25 Mayıs 2013 12:51

htc evo 3d telefonum var qhd çözünürlük (960x540) çözünürlük desteklenemiyor hatası var

Cevapla
avatar
26 Mayıs 2013 15:40

Galaxy W sorunsuz çalışıyor. Ellerinize sağlık.

Cevapla
avatar
27 Mayıs 2013 01:38

Merhaba ; Galaxy S3 de tüm işlemleri sırası ile yaptım ancak önce global cfg hatası aldım sonra dosyaları tekrar gözden geçirdim ve şimdide "Lütfen İGO SD kartınızı takın" uyarısı alıyorum.4 st. bu programı çalıştırmak için uğraşıyorum.Yardımlarınız için peşinen teşekkür ederim.

Cevapla
avatar
Anonymous
27 Mayıs 2013 23:21

Herkese Merhaba
Dün gece Samsung S5830i(Galaxy Ace)ye kurdum. unsupported voice hatası dışında hata almadım (onun çözümü yukarıda) kurulum 10 dk bile sürmedi. emeği geçen herkese çok teşekkür ederim.

Cevapla
avatar
Anonymous
28 Mayıs 2013 09:18

1080 x 1920 çözünürlüklü xperia z makinaya yükleyemedim hata veriyor hata "user interface resolution (1080x1701) is not supported or compatible skin can not be found. exiting application." ne yapmalıyım?

Cevapla
avatar
29 Mayıs 2013 05:40

Bütün anlatılanları eksiksiz yapmama rağmen açılışta ;
Eksik veya bulunamayan klasör: /data/data/com.nng.igoprimoisr2013march24.javaclient/content/lang
hatası alıyorum , yardım edebilirseniz sevinirim. Teşekkürler..

Cevapla
avatar
29 Mayıs 2013 06:15

Dosyayı telefon yada sd kart hangisine attı iseniz diğer bellekte yani dosyayı atmadığınız belliğin içinde İGO klasörü oluşmuştur. Dosyaları o bölüme taşıyınız.

Cevapla
avatar
29 Mayıs 2013 09:18

Evet sorunu sonradan fark ettim , İgo klasörünün altında bir igo klasörü daha da varmış , tek klasör igo olacak şekilde attım ve çalıştı.

Cevapla
avatar
Anonymous
29 Mayıs 2013 23:47

Herkese merhaba dün akşam fark ettim rota verince 1 dk içinde program kapanıyor. sd karttaki DCIM klasörünü DCIM1 olarak değiştirdim teli reboot ettim sd karta tekrar baktım başka bir DCIM klasörü daha oluşmuş ve bunu silemiyorum yada adını değiştiremiyorum ne yapmam lazım. Teşekkürler

Cevapla
avatar
Anonymous
2 Haziran 2013 16:41

2013 haritasıyla denedim, program başarılı, google arama denendi başarılı, hd çözünürlük faal, şehir içinde yaptığım testlerde bazen durduk yerde, düm düz giderken yolda kendini yola paralel diğer yola kordinatlıyor sonra tekrar geri geliyor. tekrar rota hesaplıyor. bunun nedeni ne olabilir acaba. telefon Lg optimus 4x hd, tegra 3, 4.1.2 rootsuz. ayrıca igo 8 li navigasyonda kullanıyorum. onda nadiren yoldan yola atlama olur. acaba telefonun gps alıcı anteni, navigasyon cihazına göre daha mı zayıf ki

Cevapla
avatar
Anonymous
2 Haziran 2013 19:12

Oncelikle prg icin tsk. Bnm tel s3 jellybean. Burdakileri harfiyen yaptim once cozunurluk hatasi aldim simdi de prg axiliyor ancak acilista harita bulunamadi dio. Napabilirim? Baska igo klasoru falan yok telde ya da hafiza kartinda. Simdiden tsk.

Cevapla
avatar
5 Haziran 2013 09:28

lg e612 telefonum var her şeyi yaptım igo simgesine tıkayınca (global_cfg found)

diye bir hata alıyorum yardım edermisiniz

Cevapla
avatar
7 Haziran 2013 12:05

apk ları nereye kaydediçez

Cevapla
avatar
7 Haziran 2013 12:21

Telefonun herhangi bir yerine atın ve kurun apk dosyalarını

Cevapla
avatar
7 Haziran 2013 22:17

sony experia go da çalışırmı bilen varsa yazarmısınız.dediğiniz gibi igo dosyasını telefona kaydettim diğerlerini ekledim açtığımda herhangi bir dosya falan yok sadece pc den dosyalara bakınca görünmekte yardımcı olur musunuz.apk dosyasını nasıl açıcez

Cevapla
avatar
8 Haziran 2013 01:12

Evet çalışacaktır. Apk dosyasını telefona at sonra dosya yönetici ile bul tıkla ve yükle. İgo dosyalarını rardan çıkarıp attıysanız sorun olmayacaktır.

Cevapla
avatar
9 Haziran 2013 21:48

Eksik veyabulunamayan klasör:/data/data/com.ng.igoprimoisr2013march24.javaclient/content/lang

Yüklendikten sonra aç deyince bu uyarı çıkmakta

Cevapla
avatar
10 Haziran 2013 03:20

320x455 sorunu var ne yapmalıyım

Cevapla
avatar
Anonymous
10 Haziran 2013 22:40

Sokak isimlerini nasıl sesli olarak söyletebiliyoruz? Menü'de pasifler.

Cevapla
avatar
Anonymous
11 Haziran 2013 02:03

nexus4 için 768x1134 değerini sys de nereye gireceğiz?

Cevapla
avatar
Anonymous
11 Haziran 2013 10:11

Hocam çözünürlük dosyası hangisi

Cevapla
avatar
11 Haziran 2013 11:05

Hocam dosylar parça halinde yani hepsini indirmeniz gerekli

Cevapla
avatar
Anonymous
12 Haziran 2013 19:44

Hepsini indirdim dediğiniz şekilde kurulum yaptım gps dosyasını çözünürlük hatası aldığım için igo klasörüne attım ama çalışmadı .Nexus4 için çözünürlüğü sys dosyasından değiştireyim istedim ama çözünürlük girilecek bir satır bulamadım.sys dosyasının içinde hiç bir çözünürlük değeri yok.

Cevapla
avatar
Anonymous
12 Haziran 2013 23:15

Hasan bey emeğinize sağlık bir arkadaş daha yazmış ama gözden kaçmış olsa gerek yanıtlanmamis, (1080*1701) hatası alıyorum, ne yapmalıyım.

Cevapla
avatar
Anonymous
13 Haziran 2013 14:56

Hocam, ben bunu HTC One S e yükledim ancak harştayı açtığımda GPS bağlanıyor diyor ve saatlerce öyle kalıyor ayrıca haritadaki loksayon olarakta Ankarada bir yeri gösteriyor oysa ki ben İstanbuldayım... Bu sorunu naıl çözebilirim yardımcı olursanız sevinirim.

Cevapla
avatar
Anonymous
16 Haziran 2013 05:06

hasan bey mevcut brand ve data.zip le androidhattı adlı siteden indirdiğim igo dosyasının içindeki brand ve data.zip i değiştirerek 1080*1701 sorununu çözdüm simdide ekran dönme sorunu var.
htc one da sorunsuz çalışan olmadı; yaptığım değişimlerin kimisinde program kurulmadı, kimisinde kuruldu bir kere açıldı bir daha açılmadı, kimisinde eski versiyon çıktı, buda bir kere düzgün çalıştı ekranı kontrol ettim sorun yoktu kapatım çalıştırdığımda ekran dönmüyordu. :))
yinede elleriniz dert görmesin sizin gibi insanlara ihtiyacımız var,

Cevapla
avatar
Anonymous
16 Haziran 2013 06:58

telefonu yan çevirip igo yu çalıştırdığımda ekran dönme sorunu çözülüyor ama görüntüde başka sıkıntılar var sanki yani 0 sorun değil yine :))
ziplerini kullandığım dosyayı paylaşmak istedim http://bc.vc/18749/http://www74.zippyshare.com/v/36107746/file.html

Cevapla
avatar
Anonymous
23 Haziran 2013 07:51

user interface resolution (480*762) is not supported or compatible skin can not be found. exiting applıcation mesajını alan arkadaşlara duyurulur!!!!!!

1-Global_cfg, data ve branding dosyalarında .zip dosyalarının altında bulunan diğer .zip dosyaları, unzip yapılmadan olduğu gibi İGO klasörüne kopyalanması gerekiyor.

2- Global cfg klasörü içinde olan zipli global cfg dosyasının unzip yapılmadan olduğu gibi igo/content/global_cfg klasörüne kopyalanması gerekiyor.

3- verilen apk uygulamalarından 2-3-4 kurulum yapıldıktan sonra ekranda unsupported voice uyarı geliyor.Ok denildiğinde sorunsuz çalışıyor.

Cevapla
avatar
25 Haziran 2013 20:35

Arkadaslar 720x1230 hatasini cozenler lutfen suraya da anlatsin bizde halledelim ayrica tum cozunurluklere uygun yaziyor baslikta... note2

Cevapla
avatar
28 Haziran 2013 14:20

Merhabalar.. öncelikle sitenize bayıldım. özellikle çok güncel hareket etmeniz ve neredeyse her yoruma cevap yazmanız beni çok etkiledi.. size bir sorum olacaktı. Ben yeni bir android kullanıcısıyım. LG optimus G kullanıyorum iki haftadır. sitenizden İGO primo'yu kurdum telefonuma. ancak programı çalıştırmam cihazımın aşırı ısınmasına sebep oluyor. bu durum normal midir? Oyunlarda falan ısınmasını anlarım ama navigasyon uzun süreli kullanılması gereken bir uygulama olduğu için bu aşırı ısınma sorunu canımı sıktı açıkçası. bilmediğimden dolayı soruyorum. başka navigasyonları denemedim hiç.. ilginiz için teşekkürler.....

Cevapla
avatar
Anonymous
2 Temmuz 2013 16:44

768*1230 hatası veriyor. Nasıl halledebiliriz?

Cevapla
avatar
Anonymous
7 Temmuz 2013 03:33

İgo Durduruldu Hatası Veriyor Lütfen Yardım Edin

Cevapla
avatar
7 Temmuz 2013 03:55

Farklı apk dosyaları deneyin yada baştan kurulum yapın.

Cevapla
avatar
Anonymous
7 Temmuz 2013 04:06

Dün Eski Sürümü Yükledim Hiçbir Sorun Yoktu Bugün Bunu Görünce Bunu Yüklemek İstedim İgo Durduruldu Hatası Verdi Tüm Apkleri Denedim Yine Aynı Hata Şimdi İgo Klasörünü Ve Apkyi Sildim Burdan Herşeyi En Baştan Yüklüyorum.Yanlış Bir Şeymi Yapıyorum ?

Cevapla
avatar
Anonymous
7 Temmuz 2013 04:29

Yok Olmuyor En Baştan Kurdum Tüm Apkleri Denedim İgo Durduruldu Hatası Veriyor

Cevapla
avatar
7 Temmuz 2013 04:33

Elinizde ki eski sürümde olan branding ve data dosyalarını birde sys.txt dosyasını bunun içine atarak deneyiniz birde

Cevapla
avatar
Anonymous
7 Temmuz 2013 04:46

yok kardeşim olmuyor yine igo durduruldu hatası telefonum galaxy grand 9082 duos acaba android sürümüyle alakası var mıdır 800x480 ekran boyutu off tamda ihtiyacım olduğu zamanda çalışmıyor

Cevapla
avatar
Anonymous
7 Temmuz 2013 05:41

hasan kardeşim lütfen yardım et olmuyor eskisini kullanmak istemiyorum bu çok güzel bi yardım et lütfen ya

Cevapla
avatar
Anonymous
7 Temmuz 2013 06:11

hasan kardeşim olmuyor yine igo durduruldu hatası telefonum galaxy grand 9082 duos acaba android sürümüyle alakası var mıdır 800x480 ekran boyutu off tamda ihtiyacım olduğu zamanda çalışmıyor

Cevapla
avatar
7 Temmuz 2013 06:34

Siz sitenin sağ en üstte popüler konularda 1. sırada bulunanı yükleyin en iyisi.

Cevapla
avatar
Anonymous
7 Temmuz 2013 06:38

zaten öyle yaptım igoyla sygic yüklü yarın yolculuğa çıkıcam hangisini önerirsiniz ?

Cevapla
avatar
Anonymous
7 Temmuz 2013 08:38

igo eski sürüm ama haritalar güncel verdiğiniz sorun çıkmaz demi bide sesli yönlendirme için hangi apkyi yükliyeceğim ?

Cevapla
avatar
ken
13 Temmuz 2013 20:26

t20 ye yükledim ama açılmıyor.
user interface resolution 320x480 is not supported ......
hatası veriyor.
t20 de çalışmaz mı bu acaba ?
kenyildiz23@yahoo.com adresinden bana bilgi verirseniz sevinirim.

Cevapla
avatar
ken
13 Temmuz 2013 20:50

bu program t20 de çalışmaz mı acaba?
32x480 hatası veriyor

Cevapla
avatar
ken
13 Temmuz 2013 20:51

Eğer t20 de çalışırsa lütfen bana kenyildiz23@gmail den bilgi verirseniz sevinirim

Cevapla
avatar
Anonymous
22 Temmuz 2013 08:13

arkadaşlar ben igo primo yu düzgün bir şekilde yükledikten sonra igo primo simgesine tıklayınca ilk başta açılıyor daha sonra ise kapanıp şu uyarıyı alıyorum ; (com.nng.igoprimoisr 2013 march24 .javaclient işlemi) beklenmedik şekilde durduruldu. tekrar deneyin, diye bir hata alıyorum acaba bu neden dolayı olabilir? şimdiden teşekkürler...

Cevapla
avatar
Anonymous
22 Temmuz 2013 11:11

720x1230 hatası veriyor. Note 2'de çalışmıyor.

Cevapla
avatar
26 Temmuz 2013 07:42

Galaxy S2 Jelly bean 4.2.1

yukarıda belirtilen tüm dosya ve klasörleri gerekli yerlere eksiksiz olarak ekledikten sonra İGO klasörünü hafıza kartına(extSdCard) yükledim. daha sonra 1 nolu apk dosyasını(9.6.22.297071 - 1 - sound_not_fix - scan_DCIM) yine hafıza kartının ana dizinine attıktan sonra kurulumu yaptım. şuan sorunsuz kullanıyorum. umarım yardımcı olmuştur. Ayrıca bu paylaşım için çok teşekkür ederim

Cevapla
avatar
26 Temmuz 2013 07:42

Galaxy S2 Jelly bean 4.2.1

yukarıda belirtilen tüm dosya ve klasörleri gerekli yerlere eksiksiz olarak ekledikten sonra İGO klasörünü hafıza kartına(extSdCard) yükledim. daha sonra 1 nolu apk dosyasını(9.6.22.297071 - 1 - sound_not_fix - scan_DCIM) yine hafıza kartının ana dizinine attıktan sonra kurulumu yaptım. şuan sorunsuz kullanıyorum. umarım yardımcı olmuştur. Ayrıca bu paylaşım için çok teşekkür ederim

Cevapla
avatar
26 Temmuz 2013 12:27

[sound]
csv_voice_enabled=1
Bilgisi için teşekürler

Cevapla
avatar
Anonymous
27 Temmuz 2013 10:53

ALLAH RAZI OLSUN

Cevapla
avatar
Anonymous
29 Temmuz 2013 15:22

Herkese merhaba, programı kurdum ancak global_cfg hatası veriyor. Telefonun kendi hafızasında İGO dosyası da oluşmamış. Ne yapmam gerek, lütfen bir yardım...

Cevapla