25 Şubat 2013 Pazartesi

MANOS: The Hands of Fate v1.0



MANOS: The Hands of Fate klasik ateri oyunlarına benzer grafikleri ve oyun senaryosuyla size tam bir nostalji yaşatıyor...  Master kim ve kahramınımız Mike'ın ailesinden ne istiyor? Ailesinin kaçırılmasına rağmen cesaretini kaybetmeyen Mike, ailesini kurtarmak için zorlu bir yolculuğa çıkıyor. Fakat Master ona engel olmaktan çekinmiyor...

Özellikleri

- Savaşlarla dolu zorlu seviyeler.
- Klasik oyun grafikleri ve senaryosu.
- Otantik retro tarzı bir oyun deneyimi.

Ekran Görüntüleri



Uygulamayı İndirmek İçin;

Uygulama Nasıl Kurulur
1.Adım : Yukarıda bulunan .apk uzantılı dosyayı indirip SD Kart okuyucu veya usb bağlantısı ile cihazınıza gönderin (İndirdiğiniz dosya Winrar (rar) arşivi içerisinde ise ilk önce arşivden çıkarınız.)
2.Adım : Cihazınıza gönderdiğiniz .apk uzantılı dosyayı bulup Uygulama yöneticileri veya apk manager vb uygulamalar ile bulup üzerine çift tıkladığınızda kurulum otomatik başlayacaktır.
3.Adım : Kurulum 15-30 saniye kadar sürer ve başarılı ile yüklendikten sonra uygulamayı çalıştırabilirsiniz.

Not : Yukarıdaki basit anlatımı anlayamadıysanız veya bir sorun ile karşılaştıysanız detaylı anlatım için aşağıdaki bağlantıları kullanabilirsiniz ;
  1.  Android uygulama nasıl yüklenir? Data dosyası nedir? Nasıl yüklenir? Detaylı bilgi için Tıklayın
  2.  Dosya .zip olarak iniyor? Ne yapmalıyım? Detalı bilgi İçin Tıklayın

Paylaş

Benzer Yayınlar

MANOS: The Hands of Fate v1.0
4/ 5
Oleh

Abone Olun!

Yazımı Beğendiniz mi? Abone Olun Yayınları Kaçırmayın.

5 yorum

yorum
avatar
25 Şubat 2013 12:10

Çocukluğuma gittim sanki,paylaşım güzel,teşekkürler hocam :)

Cevapla
avatar
Anonymous
25 Şubat 2013 14:17

hocam uygulamaları apkmania danmı kopyalıyorsunuz orada paylaşım yoksa sizde paylaşım yapmıyorsunuz oradaki uygulamalar ile tamamen aynıları paylaşılıyor ??

Cevapla
avatar
25 Şubat 2013 22:09

Hergün belirli sayıda uygulama yada oyun paylaşıyorum. Genel olarak apk mania ya bakıyorum fakat orası ile bir alakası yok paylaşımların ben genel olarak google playe bakıyorum ama apk dosyalarını internetten buluyorum.

Cevapla
avatar
26 Şubat 2013 08:11

Denk gelmiştir. Benim kendime ait bir iki kaynağım var apkmania bunlar arasında değil. Ayrıca biz bu oyunları mümkün olduğunca deneyip öyle paylaşıyoruz. Tabirinizle kopyala yapıştır yapmıyoruz. Ki bu dediğinizi yapmak için bile bir emek sarf etmemiz gerekiyor. Çoğu siteler yabancı ve bunların çevirisini yapmak bile bir emektir. Çünkü ben bu kaynaklardan motor kullanmadan bazen çeviri yapıyorum fakat genelde denediklerimi paylaşıyorum dediğim gibi...

Cevapla