28 Nisan 2013 Pazar

PES 2012 Pro Evolution Soccer %100 Çalışan Sürüm



3D ve HD grafikler ile gerçekten eşsiz bir futbol oyunu diyebilirim. Oyun çift kişilik oynama seçeneği de mevcut sanırım. Efektler o kadar güzel’ki oynarken sanki sahaya inip siz oynuyorsunuz. Oyun’da grafikler bu kadar müthiş olunca en çok aranan android oyunlar arasında oluyor.

Bir çok sitede bulunan Pes 2012 oyunu ya çalışmıyor ya da linkler kırık ben ise sizlere %100 çalışan Pes 2012 yi sunuyorum. Samsung Galaxy S2 cihazım da denediğim oyun hiç bir sorun çıkarmadan mükemmel bir şekilde çalıştı. Dokunmatik yada kontrollerinde de hiç bir sıkıntı yok.
Ekran Görüntüleri



Uygulamayı İndirmek İçin;
  • GooglePlay
  • Zippyshare Rar Şifresi : androidsitem.net


Uygulama Nasıl Kurulur
1.Adım : Yukarıda bulunan .apk uzantılı dosyayı indirip SD Kart okuyucu veya usb bağlantısı ile cihazınıza gönderin (İndirdiğiniz dosya Winrar (rar) arşivi içerisinde ise ilk önce arşivden çıkarınız.)
2.Adım : Cihazınıza gönderdiğiniz .apk uzantılı dosyayı bulup Uygulama yöneticileri veya apk manager vb uygulamalar ile bulup üzerine çift tıkladığınızda kurulum otomatik başlayacaktır.
3.Adım : Kurulum 15-30 saniye kadar sürer ve başarılı ile yüklendikten sonra uygulamayı çalıştırabilirsiniz.

Not : Yukarıdaki basit anlatımı anlayamadıysanız veya bir sorun ile karşılaştıysanız detaylı anlatım için aşağıdaki bağlantıları kullanabilirsiniz ;
  1.  Android uygulama nasıl yüklenir? Data dosyası nedir? Nasıl yüklenir? Detaylı bilgi için Tıklayın
  2.  Dosya .zip olarak iniyor? Ne yapmalıyım? Detalı bilgi İçin Tıklayın

Paylaş

Benzer Yayınlar

PES 2012 Pro Evolution Soccer %100 Çalışan Sürüm
4/ 5
Oleh

Abone Olun!

Yazımı Beğendiniz mi? Abone Olun Yayınları Kaçırmayın.

20 yorum

yorum
avatar
Anonymous
28 Nisan 2013 08:11

Demiryege,
Merhaba Hasan Bey,
Yardımınıza ihtiyacım var.Telefonum S3 jelly ban 4.1.2 yüklü.
Sorun şu indirdiğmiz oyunların data dosyalarını Android/data/obb dosyasına atmamız lazım.Ancak
1.Android içinde obb dosyası yok
2.Oyun datasını Android içine attım çalışmadı
3.Android içind obb klasörü açtım yine çalışmadı.
4.Android/data içine attım yine çalışmadı.
Bu konuda bilgilendirirseniz çok sevinirim

Cevapla
avatar
Anonymous
28 Nisan 2013 08:29

Demiryege,
Sorun çözüldü.
1.Önce apk kurdum.
2.oyunu çalıştırdım ve data dosyasını indirmek için izin istedi.
3.İzni verdim.Ama indirirken hata verdi.
4.Bir de baktım Android içine kendiliğinden obb dosyası açmış.
4.Oyun datasını obb dosyasına atınca sorun düzeldi ve oyuna giriş yaptı.

Cevapla
avatar
11 Mayıs 2013 10:00

hocam anlatımı tam değil. :(
1-apk dosyasını indirdim kurdum.
2-data dosyaları rar şeklindeydi, çıkardım com.konami.pes2012 şeklinde bir klasör çıktı bu rardan.
bunu sd/android/data içine attım olmadı.
oyunu açmaya çalıştığımda 180 mb data wi-fi falan diyor...
yardım edin hocam nasıl yapacağım.. :(

Cevapla
avatar
11 Mayıs 2013 10:05

Şu şekilde yapın datayı silin apk dosyasını kurup açın ve indirme istediğinde çıkın sonra data dosyasını söylediğim yere atın.

Cevapla
avatar
11 Mayıs 2013 13:01

hocam yine olmadı.
apk yi kurdum, açtım hata verdi kapattım.
sonra indirdiğim com.konami.pes2012 klasörünü
telefon hafızasında
sd/android/data klasörüne attım olmadı.
sd/android/obb klasörü var buraya mı atsam??
bu sayfada data dosyalarını nereye atacağımızı yazmamışsınız hocam. :(

Cevapla
avatar
Anonymous
16 Mayıs 2013 12:42

Galaxy Note tablette sorunsuz çalıştı. Teşekkürler.

Cevapla
avatar
19 Mayıs 2013 12:56

ben de beceremeyenlerdenim Ramazan arkadaşımızın sorunu aynen bende de var.her şekilde denedim olmuyo.

Cevapla
avatar
26 Mayıs 2013 21:54

s3 telefonuma obb klasörünün içine attığım da aygıt yanıt vermeyi durdurmuş olabilir diye bi hata alıyorum.. bilinmeyen kaynaklar açık ama başka bi güvenlik duvarı var sanırım yardımcı olur musunuz

Cevapla
avatar
26 Mayıs 2013 22:01

Şu şekilde deneyin data dosyasını atmadan APK dosyasını kurun açın hata verip çıkacaktır. Sonra data dosyasını gerekli yere atın oyunu açmayı deneyin.

Cevapla
avatar
27 Mayıs 2013 07:40

maalesef gene almadı aygıtınız çalışmayı durdurmuş yada bağlantısı kesilmiş olabilir hatası alıyorum...

Cevapla
avatar
27 Mayıs 2013 11:11

Emin bey üzgünüm demek ki desteklenmiyor olabilir.

Cevapla
avatar
28 Mayıs 2013 02:12

hasan bey ilginiz için çok teşekkür ederim.. telefonuma format attım sonra söylediklerinizi apınca oldu çok sağolun

Cevapla
avatar
28 Mayıs 2013 10:56

lisans kontrolü yapıyor market ve cansel yazısı çıkıyor ne yapmalıyım

Cevapla
avatar
3 Haziran 2013 15:38

şifresini yazdım ancak yanlış diyor - (androidsitem.net) şifre yanlış diyor .
Hocam şifre ne ? şimdiden teşekkürler

Cevapla
avatar
Anonymous
7 Temmuz 2013 04:51

arkadaşlar ben o hatayı düzeltmeyi başardım.ilk olarak com.konami.pes2012 yi android/data ya attım bende birde files vardı önceden kalma.o da 'com.konami.pes2012' dosyasında idi.Ben 'com.konami.pes2012' dosyasını kopyaladım ve android/obb dosyasına kopyaladım ancak 'Files' dosyasını sildim.ve başardım eminim sizde başaracaksınız.Admin çok sağol :)

Cevapla
avatar
8 Temmuz 2013 06:15

bnim telefonum galaxy y çalışırmı

Cevapla
avatar
8 Temmuz 2013 06:15

lütfen hmen cvp atarsanız sevinirim

Cevapla