20 Mart 2013 Çarşamba

iOnRoad: Araç Takip Mesafesi Uygulaması


Bir ziyaretçimizin isteği üzerine aklıma gelen harika bir uygulamayı sizlere tanıtmak istiyorum. Özellikle araç kullananların çok işine yarayacağından eminim.

Android uygulaması olan iOnRoad, artırılmış gerçekçilik ile gerçek zamanlı çarpışma hesabı yaparak otomatik olarak işitsel ve görsel olarak sizi uyarır. Her zaman güvenli bir sürüş deneyimi ve trafikte daha dikkatli olmanızı sağlar. Özellikle acemi sürücülerin çok işine yarayacak olan program tecrübeli sürücülerin de dikkati dağıldığında imdadına yetişebilir. Uygulama, önünüzdeki araçla aranızdaki mesafeyi kamera ve sensör yardımı ile hesaplayarak sürücüyü uyarır.
Ekran Görüntüleri



Tanıtım Videosu



Uygulamayı İndirmek İçin;

Uygulama Nasıl Kurulur
1.Adım : Yukarıda bulunan .apk uzantılı dosyayı indirip SD Kart okuyucu veya usb bağlantısı ile cihazınıza gönderin (İndirdiğiniz dosya Winrar (rar) arşivi içerisinde ise ilk önce arşivden çıkarınız.)
2.Adım : Cihazınıza gönderdiğiniz .apk uzantılı dosyayı bulup Uygulama yöneticileri veya apk manager vb uygulamalar ile bulup üzerine çift tıkladığınızda kurulum otomatik başlayacaktır.
3.Adım : Kurulum 15-30 saniye kadar sürer ve başarılı ile yüklendikten sonra uygulamayı çalıştırabilirsiniz.

Not : Yukarıdaki basit anlatımı anlayamadıysanız veya bir sorun ile karşılaştıysanız detaylı anlatım için aşağıdaki bağlantıları kullanabilirsiniz ;
  1.  Android uygulama nasıl yüklenir? Data dosyası nedir? Nasıl yüklenir? Detaylı bilgi için Tıklayın
  2.  Dosya .zip olarak iniyor? Ne yapmalıyım? Detalı bilgi İçin Tıklayın

Paylaş

Benzer Yayınlar

iOnRoad: Araç Takip Mesafesi Uygulaması
4/ 5
Oleh

Abone Olun!

Yazımı Beğendiniz mi? Abone Olun Yayınları Kaçırmayın.

3 yorum

yorum
avatar
4 Nisan 2013 11:09

bu uygulama hata verıyor ace 2 kullanıcısıyım gps baglanıp hız yapmnaya basladıgımda ıngılızce yazı cıkıyor ve kapatıyor kendını bunun nedenı nedır acaba

Cevapla
avatar
4 Nisan 2013 11:15

Hocam arabam olmadığı için ben deneyemedim ama deneyen arkadaşlar yardım edecektir

Cevapla
avatar
16 Nisan 2013 03:19

ah ah bide bunun navigasyon özelliği olsa route 66 da var ama route 66 nın haritası yönlendirmeleri dandik follow me özelliğinden bahsediyorum

Cevapla