16 Nisan 2013 Salı

Brick olan telefonu kurtarma (Kolay - Resimli)


Bu yöntem Samsung Cihazlar için geçerlidir.

Gerekli Olan Araç Gereçler.

Bilgisayarınızda 7zip programı yüklü olmalıdır.
Bilgisayarınızda Java programı yüklü olmalıdır.
Son olarak da OneClick uygulamasını buradan indiriniz.

BAŞLAYALIM

1- One Click Programını bilgisayarımıza indiriyoruz.

2- İndirdiğimiz OneClick uygulamasına sağ tık yaparak klasöre çıkarıyoruz. (7zip programı sayesinde)


3-Sonra ONECLICK.jar (yukarıdan indirdiğiniz) dosyayı OneClick/heimdalloneclick/resources/HeimdallPackage/ klasörünün içine kopyalayın.(yukardaki resimde gördüğünüzve 7zip ile oluşturduğumuz klasör)

4-- Hemen sonra o klasörün içindeki oneclickloader.exe uygulamasına sağ tıklayıp Yönetici olarak çalıştır‘a tıklayın.


5-Hemen ardından bir cmd ekranı açılıyor ve Driverlari yüklemek için onay istiyor Tamam diyoruz..(benim resimde önceden yükledigim için onay penceresi görünmüyor)


6-Ve en son olarakta asagidaki resimdeki pencereyi gorurseniz olay tamamdir..



7-Hemen sonra telefonu USB kablo ile bilgisayara bağlayın ve unsoft brick butonuna tıklayın.

Gecmis olsun ve kolay gelsin..

Paylaş

Benzer Yayınlar

Brick olan telefonu kurtarma (Kolay - Resimli)
4/ 5
Oleh

Abone Olun!

Yazımı Beğendiniz mi? Abone Olun Yayınları Kaçırmayın.

17 yorum

yorum
avatar
Anonymous
17 Nisan 2013 09:59

Elinize sağlık çok faydalı bir çalışma olmuş.A.DEMIRYEGE

Cevapla
avatar
17 Nisan 2013 12:35

çok teşekkürler Hasan bey

Cevapla
avatar
17 Nisan 2013 12:36

çok teşekkürler Hasan bey

Cevapla
avatar
4 Mayıs 2013 22:39

ya ben oneclickloader.exe yi açıyorum pc kapanıyor yardım lütfen

Cevapla
avatar
5 Mayıs 2013 12:35

mehmet bey bazı bilgisayarlarda cmd.exe dosyası çalışınca kapanma sorunu oluyor. bu programı çalıştırınca otomatik olarak cmd.exe çalışır, pc kapanır. internetten cmd.exe ile araştırma yapmayı dene

Cevapla
avatar
10 Mayıs 2013 08:14

TELEFONU GADGET SERİAL OLARAK GÖRÜYOR. SAMSUNG OLARAK TANIMADI Bİ TÜRKLÜ. DRİVERLERİNİ FİLAN YUKLEDİM AMA NAFİLE.

Cevapla
avatar
16 Haziran 2013 07:55

Yönetici olarak çalıştırdığım hale; Administrative permissions are required to continue.Please right click the One Click Loader.exe file in this folder and 'Run as administrator' hatasını alıyorum bilgisayarım Win 7 Ultimate yardımcı olur musunuz ?

Cevapla
avatar
16 Haziran 2013 09:29

Yönetici olarak çalıştırmada bir sorun var ama sorunu bende bilmiyorum üzgünüm

Cevapla
avatar
16 Haziran 2013 09:42

Alternatif olacak program var mı? ve ya herhangi bi proglamla düzeltemez miyim ? Yoksa tek çare servis mi ?

Cevapla
avatar
16 Haziran 2013 10:02

Cihazınızın modeli nedir?

Cevapla
avatar
16 Haziran 2013 10:04

Galaxy Young 5360;Galaxy Young yazısı geliyor dahada açılmıyor.Güc+Ses+Kilit tuşlarından reset attım ama halen aynı.

Cevapla
avatar
16 Haziran 2013 10:07

Download mod açılıyor mu telefonda. Siz en iyisi facebook sayfamız üzerinden yazın ben size oradan yardımcı olayım.

Cevapla
avatar
18 Haziran 2013 04:05

hasan abi bir sorum olacak benim telefonun modeli Samsung galaxy pocket 5300 clockwork modundayken reboot yaptım telefon kapandı ve birdaha açılmadı ne yapabilirim? nolur
yardım edin servise para vermek istemiyorum

Cevapla
avatar
18 Haziran 2013 11:03

hasan abi benim telefonumun modeli samsung galaxy wonder clockwork modundayken reboot yaptım telefon kapandı ve birdaha acılmadı ne yapmam lazım ? nolur yardım edin

Cevapla
avatar
18 Haziran 2013 11:26

kardeş sende işe yaradımı

Cevapla
avatar
18 Haziran 2013 11:34

Arkadaşlar burada ki işlemleri yapmakta sıkıntı çekenler Facebook sayfamız üzerinden bana mesaj atsınlar.

Cevapla