5 Nisan 2013 Cuma

Next Launcher 3D v1.25.1


Dev Team GO tarafından tasarlanan 'neXt Launcher 3D' android telefonunuza farklı bir görünüm katacak. Çok seri geçişleri ve görsel efektleri ile kişileştirmeye çok açık bir Launcher uygulaması. market üzerinden sunduğu widget desteği sayesinde de bir çok işleminizi kolaylaştırıyor. Google Play üzerinden 15.99$ gibi bir ücretle satılan uygulamayı ister satın alabilir isterseniz ücretsiz olarak sitemiz üzerinden de yükleyebilirsiniz.

Özellikleri

  • Simgeleri düzenleyebilme
  • 3D geçiş efektleri ve daha fazlası
  • Hızlı ekran yönetimi
  • Sınırsız ana sayfa ekleme kaldırma
  • Simgeleri sıralama (isim,tarih vb)
Bu Sürümde Neler Var
  • Yatay mod desteği eklendi
  • Yeni temalar eklendi
  • Bazı zorla kapa hataları giderildi
Bu Sürümde Neler Var? (Güncelleme 26 ocak 2013)
  • Otomatik ekran dönmeyi destekleme
  • Plıgin ile bildirimler
  • Uygulama sıralama desteği
  • Uygulamaları gizleme
  • ICS için bazı ayarlar
  • Bazı zorla kapanma hataları giderildi.
Bu Sürümde Neler Var? (Güncelleme 26 ocak 2013)
  • Yeni simgeler
  • Widget yönetim paneli
  • Ana ekran menü iconu güncellendi
  • Fransızda dil desteği
  • Bazı FC hataları giderildi
Bu Sürümde Neler Var? (Güncelleme 6 Şubat 2013)
  • Yeni; Tema yönetim paneli
  • Yeni; 6 farklı yeni geçiş efekti eklendi
  • Bazı yeni güncellemeler ve iyileştirmeler
  • Bazı FC hataları giderildi.
Bu Sürümde Neler Var? (Güncelleme 22 Şubat 2013)
  • (Fix) Bazı zorla kapama hataları giderildi
  • (New)Ekran kiliti düzenleme 
  • (Improve) Next widgets ve Next live wallpapers güncellendi
  • (Fix) Bazı küçük düzeltmeler
Bu Sürümde Neler Var? (Güncelleme 6 Nisan 2013)
  • Yeni düzenlenebilir grid özelliği eklendi
Ekran Görüntüleri



Uygulamayı İndirmek İçin 
Kurulum (Root Gerektirir)

  • Apk dosyasını 'Data/app' dosyasını kopyalayınız.
  • Apk dosyasını com.gtp.nextlauncher.apk olarak adlandırınız.
  • Permission ayarlarını aşağıda ki gibi yapınız
Root yetkisi olmayanlar için bu sürümü kullanınız. NEXT LAUNCHER 

Uygulama Nasıl Kurulur
1.Adım : Yukarıda bulunan .apk uzantılı dosyayı indirip SD Kart okuyucu veya usb bağlantısı ile cihazınıza gönderin (İndirdiğiniz dosya Winrar (rar) arşivi içerisinde ise ilk önce arşivden çıkarınız.)
2.Adım : Cihazınıza gönderdiğiniz .apk uzantılı dosyayı bulup Uygulama yöneticileri veya apk manager vb uygulamalar ile bulup üzerine çift tıkladığınızda kurulum otomatik başlayacaktır.
3.Adım : Kurulum 15-30 saniye kadar sürer ve başarılı ile yüklendikten sonra uygulamayı çalıştırabilirsiniz.

Not : Yukarıdaki basit anlatımı anlayamadıysanız veya bir sorun ile karşılaştıysanız detaylı anlatım için aşağıdaki bağlantıları kullanabilirsiniz ;
  1.  Android uygulama nasıl yüklenir? Data dosyası nedir? Nasıl yüklenir? Detaylı bilgi için Tıklayın
  2.  Dosya .zip olarak iniyor? Ne yapmalıyım? Detalı bilgi İçin Tıklayın

Paylaş

Benzer Yayınlar

Next Launcher 3D v1.25.1
4/ 5
Oleh

Abone Olun!

Yazımı Beğendiniz mi? Abone Olun Yayınları Kaçırmayın.

3 yorum

yorum
avatar
7 Nisan 2013 16:23

Usta, apk yi app klasörüne attım adını değiştirdim
permission ayarını yaptım ama geriisini yapamadım
Bunları yaptıktan sonra ne yapıcaz

Cevapla
avatar
16 Nisan 2013 12:40

bu luncher note 2 de çalışmıyormu?

Cevapla