29 Mayıs 2013 Çarşamba

TomTom Türkiye v1.2 Çıktı (29.05.2013)



Android 2.2 ve üstü Android cihazlar için TomTom Navigasyon. 
Dünyada 65 milyon sürücü tarafından kullanılan navigasyon uygulaması, şimdi akıllı telefonunuzda.
  • Cebinde en doğru navigasyon uygulaması TomTom 
  • IQ Routes ile her zaman güvenilir varış saatleri  sunar
  • En hızlı ulaşım için hızlı seyahat yol seçimi. (Kanıtlanmıştır)
  • TomTom HD Traffic tarafından güçlendirilmiştir 
  • TomTom hız kameralarınız ve trafik kameralarını gerçek zamanlı sunar.
  • Zor kavşaklarda ekstra netlik için gelişmiş şeritli rehberlik 
  • Gözünüzü yoldan ayırmamanız için sesli yol tarifi sokak cadde isimlerini söyleme

DİĞER ÖZELLİKLER
  • 2D/3D Sürüş görünümü 
  • Net sesli talimatlar
  • Hızlı rota hesaplama 
  • Multi-stop yolları
  • Ekonomik Rotalar 
  • Rehber tercihi ile yolculuk
  • Otomatik gündüz ve gece modu
  • Araba sembolleri
  • Harita renkleri 
HARİTALAR KAPSAMI 
  • Tam ve up-to-date harita telefonunuzda saklanır 
  • Bir hücresel sinyal veya veri planı kullanımını gerektirmez Hızlı ve güvenilir haritalama 
  • Yurt dışında seyahat ederken dolaşım veri ücreti istemez. 
  • Diller: Türkçe ve İngilizce İnternetin açık veya kapalı olması önemli değildir. 
Ekran Görüntüleri



Kendi Cihazımdan Bazı Görüntüler





Uygulamayı İndirmek İçin;

Kurulum: 
  1. Kurulum talimatlarını dikkatlice izleyiniz. 
  2. İndirmiş olduğunuz dosyayı telefona yada hafıza kartınıza atınız.
  3. Apk dosyasını TomTom klasörüne kopyalayın ve kurun.
Önemli Not: İndirmiş olduğunuz dosyanın şifresi : androidsitem.net

Eğer kopyalama sırasından size etadata.xml tarzı bir dosya kopyalansın mı diye sorarsa evet diyiniz. O crack dosyasıdır.

Paylaş

Benzer Yayınlar

TomTom Türkiye v1.2 Çıktı (29.05.2013)
4/ 5
Oleh

Abone Olun!

Yazımı Beğendiniz mi? Abone Olun Yayınları Kaçırmayın.

41 yorum

yorum
avatar
29 Mayıs 2013 06:58

bir deneyelim.hemen indiriyorum.

Cevapla
avatar
29 Mayıs 2013 07:01

Denedikten sonra yorumunu bekliyorum

Cevapla
avatar
29 Mayıs 2013 07:11

Tom Tom bağlantısı kurulamıyor daha sonra tekrar deneyin hatası veriyor.Tel S3 en son güncelleme ile güncellenmiştir. 2 Gün önce

Cevapla
avatar
29 Mayıs 2013 07:32

İndiren arkadaşlar harita sürümü yazabilirler mi acaba şimdiden teşekkürler.

Cevapla
avatar
29 Mayıs 2013 07:33

Bu yorum yazar tarafından silindi.

Cevapla
avatar
29 Mayıs 2013 07:40

Tamam çalıştı yalnız bulunduğum ilçeyi İgo kadar ayrıntılı göstermedi.Birde trafikte deneyeceğim.Teşekkürler Hasan bey.

Cevapla
avatar
29 Mayıs 2013 08:34

Eyvallah üstad eline sağlık

Cevapla
avatar
29 Mayıs 2013 08:40

Elinize sağlık Herşeyi silip birdaha yükleyince sorun çözüldü..

Cevapla
avatar
29 Mayıs 2013 11:07

Çok teşekkürler emeğinize elinize klavyenize sağlık,cep telefonuma kurdum sorunsuz çalışıyor.şimdide tabletime kuracağım

Cevapla
avatar
29 Mayıs 2013 11:31

Arkadaslar trafik bilgisi veriyormu acaba?

Cevapla
avatar
Anonymous
29 Mayıs 2013 12:02

indirdiğimiz dosyaları sdcard download klasöründen sdcard ana dizine .rar'dan çıkarıp atmaya çalışıyorum yazılamadı hatası veriyor.kurulumu nasıl yapmalıyım?

Cevapla
avatar
Anonymous
29 Mayıs 2013 13:13

Bu programda radar ve hız kamerası uyarısı var mı?

Cevapla
avatar
Anonymous
29 Mayıs 2013 14:10

6 adet dosya var.hepsini indirip rar'dan çıkarcakmıyız?dosya isimleri aynı gibi!nasıl bir araya toplayacağız?detaylı bir kurulum anlatabilirmisiniz?teşekkür ederim..selami.

Cevapla
avatar
Anonymous
29 Mayıs 2013 16:02

Ben kurup çalıştırdım. Sadece balkona çıkarak çalışıp çalışmadığına baktım. Şu an Eskişehir'deyim. İzmir'e bir rota verdim. Rota üstünde haritanın zayıf olduğu yerler olduğunu söyledi. Yani kendisi haritanın problemli olduğunu baştan kabul ediyor. Ben size iGO navigasyonu ve başarsoft'un yeni 2013 haritasını tavsiye ederim.Onlar da bu sitede mevcut zate. teşekkürler.

Cevapla
avatar
Anonymous
29 Mayıs 2013 22:34

s4 kurdum calismadi. baglanti hatasi var diyor acilmiyor.
yardimlarinizi bekliyorum.tskr.

Cevapla
avatar
Anonymous
29 Mayıs 2013 23:33

admin internetle mi yoksa internetsiz mi çalışıyor?

Cevapla
avatar
Anonymous
30 Mayıs 2013 04:40

LG P 990 da sorunsuz çalıştı. Elinize sağlık. Ancak, kullanımı diğer programlar kadar basit değil. Bunun yerine diğerleri denenmeli.

Cevapla
avatar
Anonymous
30 Mayıs 2013 05:42

_ÖzaY_
herzamanki gibi güzel şeyleri paylaşmaya devam ediyorsunuz.yalnız bir ricam olacak: eklediğiniz programların program yükleme talimatlarını biraz daha herkesin sağlıklı kurulum yapabileceği şekilde ifade edebilirseniz gerçekten çok anlamlı paylaşımlar olacaktır..

Cevapla
avatar
Anonymous
30 Mayıs 2013 08:06

Bu yoruma bende katılıyorum. Lütfen yapıcı bir eleştiri olarak algılayınız.

Cevapla
avatar
30 Mayıs 2013 11:01

Arkadaşlar bundan sonra buna biraz daha dikkat edeceğim öneriniz için teşekkür ederim.

Cevapla
avatar
Anonymous
30 Mayıs 2013 11:47

bundan sonrası için iyi haber ama ben tomtom 1.2 ve igo primo 9.6.22.297071 versiyonlarını yükleyemedim.indirdiğim partlı dosyaların ilkini açıyorum ve sdcard ana dizine taşıyorum,ama içeriğin büyük kısmı için yazılamadı hatası veriyor.sadece bazı klasörleri taşıyor,içeriği taşınmıyor.siz veya navigasyonları çalıştıran bi arkadaş nasıl yaptığını detaylı açıklarsa bizde navigasyon kullanırız.herşey için teşekkür ederim.kolay gelsin..selami.

Cevapla
avatar
Anonymous
30 Mayıs 2013 11:49

bendede aynı sorun var.cevap veren yokmu??selami.

Cevapla
avatar
30 Mayıs 2013 12:07

Hepsini indirin birtanesini rardan çıkarın zaten otomatik olarak hepsini çıkarıp bir dosya yapacak

Cevapla
avatar
30 Mayıs 2013 12:08

Selami bey..
Dosyaları kopyalama sorunu sizden kaynaklanıyor olmalı. Yani bununla ilgili nasıl bir detay yapabilirim ki. Yapılması gereken basit dosyaları rardan çıkaracaksınız telefona atacaksınız ve apk dosyasını kuracaksınız bu kadar basit bir işlem.

Cevapla
avatar
30 Mayıs 2013 13:29

S3 telefona kurdum . Gps i açınca kilitlenip durduruldu hatası verip kapanıyor.ancak GPS i açmayınca kilitlenmiyor.

Cevapla
avatar
30 Mayıs 2013 14:40

xperiaz z'de tom tom bağlantısı kurulamadı hatası verdi, çözümü hakkında fikri olan varmı

Cevapla
avatar
Anonymous
30 Mayıs 2013 16:16

tekrar tekrar deneyelim o halde! ilgin için teşekkür ederim. kolay gelsin..selami.

Cevapla
avatar
Anonymous
30 Mayıs 2013 23:44

not 2 de denendi harika çalışıyor. ama navigasyon programı olarak tercih meselesi. bana çok iyi gelmedi. igo yada navigon

Cevapla
avatar
31 Mayıs 2013 10:24

Android versionu çok tipsiz ve özelliksiz, iPhone için geliştirdiği uygulaması daha detaylı ve daha pratik hızlı bir biçimde tomtom android için görtüntü ve özellik berbat ötesi.

Cevapla
avatar
Anonymous
1 Haziran 2013 05:10

merabalar internet açık yada kapalı çalışmıyor ağ bağlantı hatası yazıyor yada başlatılamadı tekrar deneyiniz birde tomtom türkiye başlatılamadı hatası veriyor kurulumda sorun yaşamdım neden çalışmaz yardımcı olursanız sevinirim saygılar..

Cevapla
avatar
Anonymous
2 Haziran 2013 01:19

linkler ölü

Cevapla
avatar
2 Haziran 2013 02:06

Linkler ölü değil sayfayı bir kaç yenileyin linke tıkladıktan sonra geri sayım başlayacaktır.

Cevapla
avatar
4 Haziran 2013 04:58

Uygulama güzel çalışıyor. araba için android 2.3.4 sürümü olan dvd navigasyon sistemine yükledim gayet güzel çalışıyor ama harita igo daki kadar iyi değil.

Cevapla
avatar
21 Haziran 2013 00:46

elinize sağlık lg p920 ye kurdum sorunsuz çalışıyor ancak resimlerdeki gibi programın çıkışı yok gibi yada ben bulamadım tarif ederseniz memnun olurum

Cevapla
avatar
1 Temmuz 2013 08:24

Ben dosyaları yükledim. ancak açarken "rar açma hatası " diye bir mesaj veriyor. Benden şifre falan istemiyor. Yardımcı olabilir misiniz?

Cevapla
avatar
1 Temmuz 2013 10:31

Dosyaları telefondan açmaya çalışıyorsanız o yüzden sorun ile karşılaşıyor olabilirsiniz.

Cevapla
avatar
2 Temmuz 2013 02:11

Hasan Hocam selam
Nereden açacağım. Başka bir klasörden mi yoksa sd karttan mı?... bir zahmet detaylandırırsan sevinirim. Android kullanmayı pek bilmiyorum yeni aldım cihazı. Asus eepad tf101. Teşekkür ederim.

Cevapla