23 Haziran 2013 Pazar

Autorun Manager PRO v4.2


Android telefonunuzu en çok yaran ve bataryasının tükenmesine sebep olan şey arkaplanda sizin isteğiniz dışında çalışan uygulamalardır. Autorun Manager uygulaması ile bu tür uygulamaları kolayca engelleyebilirsiniz.

Autorun Manager, kullanımı oldukça kolay ve olan ve arkaplan da çalışan RAM tüketen uygulamaları sonlandırmak için en iyi tercihlerden birisidir.

Autorun Manager, uygulaması ROOTLU cihazlar için oldukça fazla özellik ve seçenek sunuyor. Tabi ki merak etmeyin bu ROOTSUZ cihazlar için kullanılan uygulama işinizi görecek özellikleri barındırıyor.

Mod seçiminin ardından ikinci ekranda cihazda bulunan uygulamaların bir listesi ve kendi kendini yeniden başlatan uygulamalar bulunuyor. Bunlar arasından gereksiz olduklarını düşündüğünüz uygulamalara tıklayarak devre dışı bırakabilirsiniz. Böylece pil tüketimi ve rammiktarı açısından bir optimizasyon yapabilirsiniz.
Ekran Görüntüleri



Uygulamayı İndirmek İçin;

Uygulama Nasıl Kurulur
1.Adım : Yukarıda bulunan .apk uzantılı dosyayı indirip SD Kart okuyucu veya usb bağlantısı ile cihazınıza gönderin (İndirdiğiniz dosya Winrar (rar) arşivi içerisinde ise ilk önce arşivden çıkarınız.)
2.Adım : Cihazınıza gönderdiğiniz .apk uzantılı dosyayı bulup Uygulama yöneticileri veya apk manager vb uygulamalar ile bulup üzerine çift tıkladığınızda kurulum otomatik başlayacaktır.
3.Adım : Kurulum 15-30 saniye kadar sürer ve başarılı ile yüklendikten sonra uygulamayı çalıştırabilirsiniz.

Not : Yukarıdaki basit anlatımı anlayamadıysanız veya bir sorun ile karşılaştıysanız detaylı anlatım için aşağıdaki bağlantıları kullanabilirsiniz ;
  1.  Android uygulama nasıl yüklenir? Data dosyası nedir? Nasıl yüklenir? Detaylı bilgi için Tıklayın
  2.  Dosya .zip olarak iniyor? Ne yapmalıyım? Detalı bilgi İçin Tıklayın

Paylaş

Benzer Yayınlar

Autorun Manager PRO v4.2
4/ 5
Oleh

Abone Olun!

Yazımı Beğendiniz mi? Abone Olun Yayınları Kaçırmayın.

2 yorum

yorum
avatar
Anonymous
24 Haziran 2013 23:40

ben programın crackini bir türlü yapamıyorum.
1.titanium backup ile Autorun Manager PRO Key dosyasını donuyorum. çalıştırıyorum. hide app key olarak programlardan kayboluyor.
2.Autorun Manager v4.2.87.apk kuruyorum çalıştırdıgımda lisans hatası diyor sadece ayarlara sokmuyor?

şunu detaylı anlatacak biri varmı?

Cevapla
avatar
Anonymous
25 Haziran 2013 15:41

BENDE YAPAMADIM Bİ TÜRLÜ

Cevapla