21 Haziran 2013 Cuma

Gangstar Vegas v1.0.0


Android telefonların kaliteli oyunları arasında olan Gangstar yeni bir bölümü ile android severler ile buluşuyor.

Las Vegas'ta geçen bu yeni bölüm, eğlence, aksiyon ve macerayı sizlere getiriyor. Özellikle GTA tarzı oyunları sevenlerin bu oyunu denemelerini tavsiye edeceğim.

Birbirinden zorlu görevler serbest dolanım modu, 3D görsel efekt ve kolay kullanımlı hassas kontrolleri ile Gangstar Vegas oyunu sizleri bekliyor.

Unutmadan söyleyelim oyun GameLoft tarafından geliştirilmiştir. Kalitesini tahmin edebileceğinizi düşünüyorum. Oyun üst seviye cihazlara hitap etmektedir belirtmeden de geçmeyelim.

Ekran Görüntüleri



Uygulamayı İndirmek İçin;
Data dosyasını Android/obb klasörünün içine atınız.

Uygulama Nasıl Kurulur
1.Adım : Yukarıda bulunan .apk uzantılı dosyayı indirip SD Kart okuyucu veya usb bağlantısı ile cihazınıza gönderin (İndirdiğiniz dosya Winrar (rar) arşivi içerisinde ise ilk önce arşivden çıkarınız.)
2.Adım : Cihazınıza gönderdiğiniz .apk uzantılı dosyayı bulup Uygulama yöneticileri veya apk manager vb uygulamalar ile bulup üzerine çift tıkladığınızda kurulum otomatik başlayacaktır.
3.Adım : Kurulum 15-30 saniye kadar sürer ve başarılı ile yüklendikten sonra uygulamayı çalıştırabilirsiniz.

Not : Yukarıdaki basit anlatımı anlayamadıysanız veya bir sorun ile karşılaştıysanız detaylı anlatım için aşağıdaki bağlantıları kullanabilirsiniz ;
  1.  Android uygulama nasıl yüklenir? Data dosyası nedir? Nasıl yüklenir? Detaylı bilgi için Tıklayın
  2.  Dosya .zip olarak iniyor? Ne yapmalıyım? Detalı bilgi İçin Tıklayın

Paylaş

Benzer Yayınlar

Gangstar Vegas v1.0.0
4/ 5
Oleh

Abone Olun!

Yazımı Beğendiniz mi? Abone Olun Yayınları Kaçırmayın.

3 yorum

yorum
avatar
21 Haziran 2013 13:41

Htc desire c m oyun açıyor ama görsel kalitede çok düşüğü kaldıramıyorum.

Cevapla