21 Haziran 2013 Cuma

Sygic GPS Navigation 13.1.4 Full - Haziran 2013



Navigasyon Konularında sınır tanımayan sitemiz yine ve yeniden fırından yeni çıkmış Sygic 13.1.4 Full sürümünü paylaşmaktan kurur duyar.

Bu Sürümde Ki Yenilikler,

  • Daha keyifli seyahatler için gelişmiş POI desteği
  • Seyehat Danışmanı ile POI'leri değerlendirme ve yorum bırakma
  • En iyi otel ve restoranlar için doğru seçim
  • Dünya çapında 25 ülkede ve daha fazlasında
  • Ayrıca mevcut: Booking.com, Hotels.info bilgileri
  • Basit rota düzenleme için Sürükle ve Birak
  • POI aramasi her zamankinden daha hizli ve daha akilli
  • Sesli talimat özelligine sahip Yaya modu 
  • Tabletler için daha fazla sürüş bilgisi içeren Kenar Çubugu
  • Yol dişi, hareketlerinizi izler ve geldiginiz yoldan geri dönmenize yardimci olur
  • Daha fazla ayrintiyla geliştirilmiş 3B arazi
  • Söylenen Sokak Isimleri'nde (TTS) geliştirmeler 
  • Fransa'ya tehlikeli bölge uyarilari eklendi
  • Ingiltere'de artik bina numaralariyla birlikte posta koduna göre yolculuk
  • Kavşak görünümünde ince ayarlar ve geliştirmeler 
  • Ice Cream Sandwich'te Kişiler için düzeltmeler

Bu Sürümde Neler Var

 - Basit rota düzenleme için Sürükle ve Birak
- POI aramasi her zamankinden daha hizli ve daha akilli
- Sesli talimat özelligine sahip Yaya modu
- Tabletler için daha fazla sürüş bilgisi içeren Kenar Çubugu
- Yol dişi, hareketlerinizi izler ve geldiginiz yoldan geri dönmenize yardimci olur
- Daha fazla ayrintiyla geliştirilmiş 3B arazi
- Söylenen Sokak Isimleri'nde (TTS) geliştirmeler
- Fransa'ya tehlikeli bölge uyarilari eklendi
- Ingiltere'de artik bina numaralariyla birlikte posta koduna göre yolculuk
- Kavşak görünümünde ince ayarlar ve geliştirmeler
- Ice Cream Sandwich'te Kişiler için düzeltmeler


Ekran Görüntüleri



KURULUM

  1. Apk dosyasının indirin ve yükleyin. Yükleme işleminden sonra kendisi gerekli bütün dosyaları indirecektir. Kurulum tamamlandığında Word Trial seçeneği çıkacaktır.  Bu işlemlerden sonra hiç bir şey demenden uygulamayı kapatın.
  2. Ekteki dosyayı indirin ve sygic/maps klasörüne atın.
    • Tüm partları bilgisayarınızda indirin ve rardan çıkardıktan sonra maps klasörüne atınız. 2013.03 En güncel Sygic haritasıdır.
  3. Sygic 13.1.4 Full apk dosyasını ekten indirin ve kurun 
  4. Uygulamayı başlatın
Yüklemeden sonra sizden hesap oluşturmanızı isterse daha sonra diyerek o bölümü atlayın sakın hesap oluşturmayın.

KURULUM 2 (WİFİ İLE İNDİRME İMKANI OLMAYANLAR İÇİN)

Paylaşım için teşekkürler. Kuramayan ve hata alan arkadaşlarımız için Sygic 13.1.4 full sürümünün kurulumunu anlatıyorum.

- Telefonunuzda bulunan eski Sygic sürümünü kaldırmak için program kaldırma kısmına girin ve önce verilerin temizle 'ye tıklayın. Daha sonra programı kaldırın.

- Hafıza kartında bulunan Sygic Klasörünü Silin.




SYGİC KLASÖRÜ ' nü indirin.
Bu linkler MAPS klasörüdür son olarak bunu indirin.

- İndirdiğiniz dosyaları Rar'dan çıkartın.

- Rardan çıkan Sygic Klasörünün içine " Maps " adında bir klasör oluşturun ve 5 partlık indirdiğiniz türkiye haritasını Maps Klasörüne Atın.

- Şuan elimizde kalan bir Sygic klasörü ve apk dosyası var bu 2 dosyayı sd karta atın.

- Apk dosyasını telefonunuza kurun ve kurduktan sonra silebilirsiniz.

- Telefonunuzu yeniden başlatın.

- Program Kaldırma kısmına girerek Sygic ' in telefonunuza kurulu olduğuna bakın Hafıza kartına kurulu ise telefona taşıyın aksi halde çalışmaz.

- Programı çalıştırabilirsiniz. Saygılar..

Uygulamayı İndirmek İçin;


NOT: BU SÜRÜMÜ KULLANABİLMENİZ İÇİN ESKİ SÜRÜMÜ TAMAMEN SİLİN. AYRICA UYGULAMA VERİLERİNİ TEMİZLEYİN.


Paylaş

Benzer Yayınlar

Sygic GPS Navigation 13.1.4 Full - Haziran 2013
4/ 5
Oleh

Abone Olun!

Yazımı Beğendiniz mi? Abone Olun Yayınları Kaçırmayın.

79 yorum

yorum
avatar
Anonymous
21 Haziran 2013 12:54

deneme surum dahı olsa sadece apk dosyası yeterlımı

Cevapla
avatar
Anonymous
21 Haziran 2013 13:11

program açıklmıyor deneme suresı dolmustur dıyor ustelık kurmadan once eskı surumu sılmıstım

Cevapla
avatar
21 Haziran 2013 13:14

Uygulama ayarlarından uygulama verisini temizleyin daha sonra tekrar kurun.

Cevapla
avatar
Anonymous
21 Haziran 2013 13:22

dediğiniz yer samsung not 2 de nerede ayarlar> uygulama yonetıcısı kısmında syngc la ılgılı hıcbırsey yok dedım kurayım tekrar kurdum buraya gırıp verıyısı sıl dedım bu verı tabnı vb sılınecek dedı sıl dedım sıldı sonra programı sılıp tekrar yukleyeyım dedım sıldım programı kur dedım kurdu gırdım yıne aynı sey benmı yanlıs yere gırıyorum acaba ?

Cevapla
avatar
Anonymous
21 Haziran 2013 22:47

Telefonumda daha önce yayınlamış olduğunuz 13.1.1 full sürümü kurulu ve içinde de 2013.03 haritası mevcut. Facebook'ta aynı durumda olan bir kullanıcıya sadece apk'yı kurun çalışacaktır şeklinde yazmışsınız. Bu kadar mıdır, mevcut olanı kaldırmak gerekmiyor mu yani? Şu anki sürüm sorunsuz çalışıyor, bir problemle karşılaşmaktan çekiniyorum açıkçası :)

Cevapla
avatar
21 Haziran 2013 22:51

iyi çalışma teşekkürler

Cevapla
avatar
21 Haziran 2013 23:06

Evet o yorumu düzeltmem gerekiyor. Çünkü baştan kurulum istiyor uygulama

Cevapla
avatar
Anonymous
21 Haziran 2013 23:59

Şu durumda, uygulama yöneticisine girip Sygic'i kaldırıyoruz. Sonra direk apk'yı mı kuracağız, yoksa silmemiz gereken dosyalar falan var mı? Android de acemi olduğumdan soruyorum :)..

Birde bu ne hız, daha önceki versiyonları birkaç kere kullanmışken sürekli yeni versiyon çıkıyor. Yeni sürümleri yüklemek gerçekten bir avantaj sağlıyor mu? Yoksa küçük değişiklikler mi var?

Cevapla
avatar
22 Haziran 2013 01:43

eski 13.1.1 sürümünü kaldırıp 13.1.4 sürümü kurmak istediğimizde google playdan dosyalar indirmeye çalışıyor, halbuki diğer sürüm gibi içinde yüklenmiş şeklinde android, res ve versiyon dosyalarını da eklersek sanırım daha kolay olacaktır yüklenmesi :)

Cevapla
avatar
22 Haziran 2013 03:51

teşekkürler gayet güzel bir calışma olmuş

Cevapla
avatar
Anonymous
22 Haziran 2013 05:26

ne yaptımsa harita yok diyor
önce apk indirdim sd karta attım kurdum
sonra sygıc/maps.. dosyasını yükledim
açtım yine aynı
yüklemeden önce tüm sygıc dosyasını sildim nafile olmuyor
nerde yalnış yapıyorum varmı fikir verecek bi arkadaş..aves

Cevapla
avatar
Anonymous
22 Haziran 2013 06:52

Saol kardeşim

Cevapla
avatar
22 Haziran 2013 06:56

Ne demek, olduysa sevindim :)

Cevapla
avatar
Anonymous
22 Haziran 2013 09:43

Arkadaşım çok teşekkürler, harika bir anlatım ve çok kolay bir kurulum oldu. Hizmetlerinden dolayı Hasan Bey'e teşekkür etmekle birlikte, bu şekilde bir anlatım kendisine örnek teşkil etmekte olup, kendisinin de bunu dikkate almasını önemle rica ederim :)

Cevapla
avatar
Anonymous
22 Haziran 2013 13:26

Program çalışıyor fakat sesli yönlendirme yapmıyor. Eksik dosyalar mı var acaba aykan bey?? 13.1.1 de sesli yönlendirme yapıyordu..

Cevapla
avatar
22 Haziran 2013 13:31

Arkadaşlar sanırım ben biraz hızlı anlatıyorum :) o yüzden çok detay yazmayınca kafalar karışıyor. Oysa ki anlatımda çok fark. Aykan beye de bu anlatımından dolayı teşekkür ederim. Yazıya onun anlatımını da ekledim.

Cevapla
avatar
22 Haziran 2013 13:43

Galaxy y de deneyen varmı?

Cevapla
avatar
Anonymous
22 Haziran 2013 13:46

Kendim cevaplayayım. Menü'de varsayılana sıfırla şeklinde bir yer var. Oraya girince değişik dillerde konuşmacı indirebiliyorsunuz. Bir tane indirdim ve çalıştırdım, sesli yönlendirme çalıştı :).

Cevapla
avatar
22 Haziran 2013 14:09

Merhaba arkadaşım öncelikle menüden -- Sesler ve uyarılar
Sesleri Aç kısmını onayla ve altında bulunan gelişmiş sekmesine tıklayarak telefon hoparlörünü etkinleştir.

Daha sonra Menüden --- Bölgesel ' e gir ve En baştaki varsayılan ses'i Türkçe(Zeliha) Olarak değiştir.

Yine Menüden - Donanım ayarlarına girerek Alttan gelişmiş konumlamayı işaretle bu seçenek pusulayı aktif eder ve yön kabiliyeti gayet dinamik hareket eder daha başarılı yön tarifi için(bu ek ayardır)

Cevapla
avatar
Anonymous
22 Haziran 2013 15:34

Çok şükür günlerdir beceremediğim kurulumu bitirdim. note2 çok güzel çalışmaya başladı ekran görntüsü felan gayet başarı güzel
beceriksiz olmaz zor şey :)
Emeği geçen herkese TEŞEKKÜRLER..
Yolunuz açık olsun.. Aves.
...Kurulum2 yöntemi ile kurdum.. kurabildim :))

Cevapla
avatar
Anonymous
22 Haziran 2013 15:52

Yaptım teşekkürler, peki sokak adlarını söyletme imkanımız var mı?

Cevapla
avatar
22 Haziran 2013 17:00

Malesef standart yönlendirme seslerinden ibaret , sokak isimleri olsaydi programin boyutunu tahmin etmek zor :)

Cevapla
avatar
23 Haziran 2013 11:17

Herkese meraba derken and.sitem,de emegi gecenlere tesekkürler. Samsung s4,de tam sürüm gibi calisiyor tanidigim adreslere 3 defa denedim benden iyi biliyor ve konusuyor sokak,kapi numarasi dahil,kurulumda cok kolay APK,yi tele kur ve geri dön,sygic kulasörü pc,ye indir ac ve Maps dosyasi ekle indirdiniz 5 parti Maps klasörünün icine atin ve APK,yi kurdunuz yerin oraya birakin hersey tamamdir iyi yolculuklar

Cevapla
avatar
23 Haziran 2013 11:18

Herkese meraba derken and.sitem,de emegi gecenlere tesekkürler. Samsung s4,de tam sürüm gibi calisiyor tanidigim adreslere 3 defa denedim benden iyi biliyor ve konusuyor sokak,kapi numarasi dahil,kurulumda cok kolay APK,yi tele kur ve geri dön,sygic kulasörü pc,ye indir ac ve Maps dosyasi ekle indirdiniz 5 parti Maps klasörünün icine atin ve APK,yi kurdunuz yerin oraya birakin hersey tamamdir iyi yolculuklar

Cevapla
avatar
Anonymous
24 Haziran 2013 13:37

Sygic klasörünü hafıza kartına yüklerken. tam yükleme biterken, 'Media Foundation Protected Pipeline EXE has stopped working' mesajı çıktı ve yükleme durdu. Kimseye aynisi oldumu acaba ve ne yapmak gerek?

Cevapla
avatar
Anonymous
24 Haziran 2013 13:52

Anaşılan sesleri yükleyemedi, o şekilde kurdum bu sefer internetten data yükledi ve sanırım paralı sürüme geçti, nerede yanlış yapıyoruz?

Cevapla
avatar
24 Haziran 2013 14:14

Eğer internetten indirme işlemi yaptıysa sygic uygulamasının verilerini temzleyip ikinci anlatıma göre tekrar kurun

Cevapla
avatar
Anonymous
24 Haziran 2013 14:20

Hasan bey,
yukarıda bahsettiğim gibi Sygic klasörünü yüklerken sanıyorum sesleri yükleyemiyor, nasıl oluyorsa 'Media Foundation Protected Pipeline EXE has stopped working' şeklinde bir mesaj çıkıyor. O şekilde kurunca da Google Play store dan ek dosyaları indiriyor ve paralı sürüme geçiyor, belki ikisi farklı şeyler ama bana olan bu.

Cevapla
avatar
24 Haziran 2013 14:32

Bu dosyaları bilgisayardan telefona atarken alıyor iseniz bilgisayarınız ile alakalı bir durum olabilir. Size şöyle bir kurma yöntemi tavsiye edeceğim. İlk anlatıma göre kurun yani apk yükleyin ses dosyaları ve diğer verileri indirin harita hariç daha sonra haritayı atın sygic içine telefonu kapatın açın ve uygulamayı açmayı deneyin.

Cevapla
avatar
25 Haziran 2013 02:29

merhaba bugün

navigasyonu kurdum fakat açtıktan sonra haritayı yeniden indirmeye başladı. 148 mb harita ve 69 mb ilave kaynak indiriyor.
sizce normal mi 7 gün sonra sıkıntı yapar mı?

Cevapla
avatar
25 Haziran 2013 07:29

S.A.
Programı iki kere kurdum;

ses dosyalarını indirmiyor...

Varsayılana sıfırlama da yaptım, klasör de sildim.

Sonuç aynı.

Cevapla
avatar
25 Haziran 2013 08:21

@Avatarsız

Forumda bununla ilgili bir yazı açıyorum oradan indirip kullanabilirsin.

Cevapla
avatar
rha
26 Haziran 2013 01:03

Programı kurdum ama içinde yüklü olan harita son sürüm mü bilmiyorum. Harita versiyonunu nereden görebiliyoruz?

Cevapla
avatar
rha
26 Haziran 2013 01:09

Bir soru daha sormak istiyorum. Loquendo TTS'i telefona kopyaladım. Her hangi bir kurulum yapmadım. Acaba Sygic bunu nasıl kullanır? Bir türlü bulamadım. Yada kullanıyor mudur?

Cevapla
avatar
26 Haziran 2013 11:53

Yardımınız için teşekkür ederim, problem çözüldü.

Cevapla
avatar
Anonymous
26 Haziran 2013 15:16

Kurulum 2 yöntemini de denedim açılıyor ancak satın al diyor verileri sil dedim tekrar yükledim yine olmadı yine olmadı dediğiniz gibi yapıyorum

Cevapla
avatar
27 Haziran 2013 15:01

kurdum ama herhangi bir öğe yok yazıyor ne demek bu

Cevapla
avatar
28 Haziran 2013 15:25

öncelikle merhaba herkese ve aykan arabaci;
samsung S3 kullanıyorum öncelikle bütün dosyaları indirdim ve sd carta aktardım telefonumda SygicAPK dosyasını sectiğimde (android paket yükleyicisi veya google store seceneklerini soruyor gerçi her ikisinide denedim ama) kuruluyor kurulum bittikten sonra kaydet veya aç secenekleri çıkıyor her ikisinede ayrı ayrı denemelerimde Sygic deneme sürümü hakkınız bitti diyor bu seceneklere basmadan cihazı açıp kapadıgımda Sygic acıyorum yine aynı uyarı çıkıyor. kurulumu yeniden yaparken ayarler/uygulama yoneticisi/Sygic veriyi sil ve ardından kaldır diyorum uygulama kalkıyor. yeniden her denileni yapıyorum sonuç aynı. nerde yanlış yapıyorum bilemedim.

Cevapla
avatar
29 Haziran 2013 01:56

Merhaba,
Menü'ye girip Google ayarları'nı açın ve uygulama doğrulama kısmına girip deaktif yapın.

Şimdi konuda anlattığım gibi verileri temizleyerek uygulamayi kaldırın. Kablo ile telefonu pcye bağlayın veri aktarım modunu açın. Karta ve telefona ait sygic aramasi yaparak tüm klasörleri ve verileri silin.

Şimdi dosyaları ve apk dosyasını telefona atin. ve apkyı paket yükleyici ile yükleyin.böylede aynı hatayı alirsaniz bendeki paketi upload ederim.

Cevapla
avatar
Anonymous
1 Temmuz 2013 03:28

harita sorunu yaşayan arkadaşlar: haritayı bilgisayrda rardan çıkarıp telefona atarsanız sorun olur.

Cevapla
avatar
1 Temmuz 2013 08:53

ilgine teşekkür aykan arabaci..
sorunsuz çalışıyor.
emeği geçen herkese teşekkür..

Cevapla
avatar
Anonymous
2 Temmuz 2013 14:38

7 günlük bir deneme olduğunu söylüyor full versiyonu bir türlü kuramadım

Cevapla
avatar
Anonymous
4 Temmuz 2013 04:25

baska ulke haritası eklenebiliyor mu? daha oncekine ekleyebiliyorduk.

Cevapla
avatar
4 Temmuz 2013 09:31

merhaba

ben yeni yukledim ama benim harita yonelt kisminda harita indir yok satin alinacak urun yok yaziyor ne yapmam gerekiyor tesekkurler telefonum samsung galaxy s3

Cevapla
avatar
4 Temmuz 2013 12:16

Satın alınacak kısmına girmeyin zaten oraya girerseniz program free sürüme düşer haritayıda yukarıda linklerden indirip gerekli yere atacaksınız. Maps yazan

Cevapla
avatar
5 Temmuz 2013 03:58

sayin hasan bey ben zaten girmiyorum harita yonelte giriyorum ordan karsima satin alinacak urun yok yaziyor telefonumu fabrika ayarlarina dondum geri yukledim ayni sey vallaha sastim kaldim kardesimde calisiyor ondaki doyalari kurulumlari aldim yukledim gene ayni sey ne yapmam gerekiyor

Cevapla
avatar
Anonymous
5 Temmuz 2013 14:25

hata.google playden kaynak dosyalar indirirken bir hata oluştu diyor.ne demek bu

Cevapla
avatar
5 Temmuz 2013 21:08

Sanırım bir yerlerde hata yapıyorsunuz

Cevapla
avatar
Anonymous
6 Temmuz 2013 01:44

2.yöntemle kurdum.haritayı 5 partlık dosyayı rardan çıkar dedim.tur.ta2013,wcl,contect info dosyaları oluştu sygic klasörüne maps klasörü açtım ve bu 3 dosyayı içine attım.sonrada apkyı kurdum.hata nerde

Cevapla
avatar
Anonymous
6 Temmuz 2013 04:29

selamlar,
iki yöntemi de denedim ama yükleme işlemi bitip uygulamayı başlattığımda
7 günlük deneme ve aktifleştir şeklinde iki seçenek çıkıyor, nerede hata yapıyorum acaba? yardımcı olabilir misiniz?

Cevapla
avatar
Anonymous
6 Temmuz 2013 04:43

selamlar ve paylaşım için teşekkürler,

uygulamayı anlattığınız sırayla yükledim ve kurdum fakat başlattığımda ilk açılan sygic sayfasında 7 günlük deneme ve aktifleştir şeklinde iki seçenek çıktı, nitekim uygulama açılmadı.nerede hata yapıyorum acaba?

Cevapla
avatar
6 Temmuz 2013 09:00

biraktim artik teknoloji galip geldi ne yaptimsa olmadi pufffff

Cevapla
avatar
7 Temmuz 2013 01:59

Lan olm ne adamlarsınız ya. Adam size programı vermiş alın orda anlatılanları yapın işte. Bunları beceremiyorsanız 3310 kullanın ozaman android sizin neyinize :D

Cevapla
avatar
Anonymous
8 Temmuz 2013 09:53

Sayin teknolog kurulum calisiyor sorun yok tek sorun harita indir menusunde satun alinacak urun yok yaziyor sorun bu yoksa super calisiyor kimse acik acik anlatmiyor :)

Cevapla
avatar
Anonymous
9 Temmuz 2013 15:39

Arkadaşlar kurmayı başardım çok Teşekkür ederim iyi bir navigasyon.

Cevapla
avatar
13 Temmuz 2013 07:58

süper işler çıkarıyorsunuz

Cevapla
avatar
14 Temmuz 2013 01:31

hepsii indirdim ama rar şifresi nedir bulamadım :( Yardımcı olursanız sevinirim.

Cevapla
avatar
14 Temmuz 2013 01:31

her şeyi indirdim ama rar şifresi soruyor, burda göremedim. yardımcı olursanız sevinirim :)

Cevapla
avatar
14 Temmuz 2013 01:36

apk yı yükleyince hata verip açılmadı: you may not have purchased this app diyor, diyor da satın almadığımı ne biliyor :D

Cevapla
avatar
14 Temmuz 2013 05:09

emeğe saygı ellerine sağlık bız hazırcılar mınnettarız

Cevapla
avatar
Anonymous
18 Temmuz 2013 07:04

ne diye rar sifresi koyarsınız anlamam madem açılmasını istemiyorsunuz niye link veriyorsunuz.dalga mı geçiyorsunuz insanla sonrada emeğe saygı istiyorsunuz.valla hiçte saygı duyulacak bişey değil.

Cevapla
avatar
20 Temmuz 2013 22:08

tesekkür ederim uzun zamandır adam gıbıbır anlatım arıyordum

Cevapla
avatar
Anonymous
21 Temmuz 2013 04:07

tesekkurler

Cevapla
avatar
22 Temmuz 2013 22:38

Apk dosyası nı indirebiliyoruz fakat map rarının linki nerede :)

Cevapla
avatar
Anonymous
24 Temmuz 2013 00:34

Programı ve haritayı yükledim gayet güzel çalışıyor... Burada sürükle bırak işlemini ben tam olarak anlamadım.. Yardımcı olursanız sevnirim.. Teşekkürler..

Cevapla
avatar
25 Temmuz 2013 17:12

rar sifresi nedir arkadaşlar

Cevapla
avatar
25 Temmuz 2013 17:13

rar şifresi nedir arkadaşlar ?????

Cevapla
avatar
Anonymous
25 Temmuz 2013 17:46

GÜZEL KARDEŞİM İYİ DE RAR ŞİFRESİ OLMADAN NASIL YÜKLEDİNİZ BİR ALLAHIN KULU DA ŞU RAR ŞİFRESİNİ YAZSIN ALLAH RIZASI İÇİN

Cevapla
avatar
Anonymous
25 Temmuz 2013 23:50

Rar şifresi "androidsitem.net" olarak denedim açıldı... (tırnaksız)

Cevapla
avatar
28 Temmuz 2013 07:40

sadece 1 partlık haritayı at içine 5 partıda atarsan çalışmaz

Cevapla
avatar
28 Temmuz 2013 07:40

sadece 1 partlık haritayı at içine 5 partıda atarsan çalışmaz

Cevapla
avatar
28 Temmuz 2013 07:43

maps dostasına sadece 1 patr harita dosyasını atın 1 den fazlası çalışmaz.

Cevapla
avatar
1 Ağustos 2013 07:29

hepsini yaptım ama. programı kurduğumda "Herhangi bir öğe yok" ibaresi geliyor haritayı bir türlü görmüyor.

Cevapla
avatar
1 Ağustos 2013 07:33

Tüm yolları denedim ama nafile yok. "Herhangi bir öğe yok"
ibaresi geliyor.Çare dostlar...

Cevapla