20 Mart 2013 Çarşamba

Sygic Navigation 13.1.0 - Beta 2 (20.03.2013)


Sygic navigasyon  uygulaması daha önce Sygic Navigation 13.1.0 - Beta 1 olarak gelmiş şimdi ise Beta 2 versiyonu çıktı tahminlere göre bundan sonra yayınlanacak sürüm Sygic Navigation 13.1.0 - Final sürümü olacaktır.

Dünya çapında 20 milyon indirilme ile en çok kullanılan çevrimdışı navigasyon uygulamasıdır.


  • Yüksek kalitede de haritalar kullanır
  • Çevrim dışı yani sadece GPS ile çalışır internet gerektirmez
  • Sesli navigasyon özelliği mevcuttur.
  • Yola odaklanma için sokak isimlerini söyleyebilir.
  • 3 Alternatif Rota seçeneği mevcuttur.
  • Ziyaret etmek istediğiniz yerler için yol işaretleri
  • Sağ şeritte olduğunuzu bilmeniz için dinamik Lane rehberi
  • Kavşaklarda kavşak görünümü
  • Hız limiti göstergesi
  • Hız sınırı ikazı
  • maps, premium POI, speed cams, 3D binalar ve yan ekran desteği
Güvenlik ve Kullanıcı Rahatlığı
  • Keskin viraj uyarıları
  • Hız sınırı değiştiğinde bilgilendirme
  • Ücretli/ücretsiz yol seçimleri
  • Barikat vb ikazları gösterme (Her yerde desteklenmez)
  • Yürüyüş için navigasyon desteği
  • Pusula ve kronometre
Mükemmel Arama
  • Google ™ Yerel Arama
  • Bulun ve Gidin
    • Adres
    • İletişim
    • POI
    • Posta Kodu
    • Kavşak
    • GPS koordinatları
    • Coğrafi fotoğrafını etiketle
    • Ev

Kullanılabilir Haritalar

Algeria, Andorra, Angola, Argentina, Australia, Austria, Azerbaijan, Bahrain, Belgium, Benin, Botswana, Brazil, Brunei, Bulgaria, Burkina Faso, Cameroon, Canada, Canary Islands, Colombia, Croatia, Czech Republic, Cyprus, Democratic Republic of Congo, Denmark, Egypt, Estonia, Finland, France, Gabon, Germany, Ghana, Gibraltar, Greece, Hong Kong, Hungary, Chile, India, Indonesia, Iran, Iraq, Ireland, Israel, Italy, Kazakhstan, Kenya, Kuwait, Latvia, Lesotho, Liechtenstein, Lithuania, Luxembourg, Macau, Malawi, Malaysia, Mali, Malta, Mauritania, Mauritius, Mayotte, Mexico, Monaco, Morocco, Mozambique, Namibia, Netherlands, New Zealand, Niger, Nigeria, Norway, Oman, Pakistan, Philippines, Poland, Portugal, Qatar, Republic of Congo, Reunion, Romania, Russia, San Marino, Saudi Arabia, Senegal, Serbia, Singapore, Slovakia, Slovenia, South Africa, Spain, Swaziland, Sweden, Switzerland, Taiwan, Tanzania, Thailand, Togo, Tunisia, Turkey, Uganda, Ukraine, United Arab Emirates, United Kingdom, Uruguay, USA, Vatican, Venezuela, Vietnam, Zambia, Zimbabwe

Bu Sürümde ki Yenilikler

  • Sürükle bırak ile basit Rota düzenleme özelliği
  • Her zamankinden daha hızlı rota ve poi arama
  • Yaya modu için sesli talimatlar
  • Tablerler için kenar çubuğu eklendi. Daha fazla bilgi için
  • Harita üzerinde yol olarak görünmeyen yani Off-Road bir yola girdiğinizde hareketleriniz izleyerek geri dönmenizde size yardımcı olacak harika bir özellik
  • 3D arazi görünümleri daha fazla detay için
  • Sokak isimlerini söyleme konusunda iyileştirmeler
  • Fransa için tehlikeli bölgeler uyarısı eklendi
  • İnce ayarlar ve kavşak görünümünde iyileştirmeler
  • ICS için hata gidermeleri

Kurulum

  1. Aşağıdaki linklerden indirdiğiniz dosyaları hafıza karınıza atınız.
  2. Sygic 13.1.0 Beta 2 apk dosyasını dahili hafızaya taşıyıp kurunuz Kuruduktan sonra açmayınız. Kaydet'e basıp uygulamadan çıkınız.
  3. tur.ta.2012.09 dosyasını Sygic/Maps dosyasının içine taşıyınız.
  4. Uygulamayı menüden çalıştırınız.


  5. Aşağıda verilen linklerin içinde;
    Sygic crack.apk + Tüm TTS Voices + WCL dosyası, RES dosyası , content.info, content.lic ve Footprint.info dosyası vardır.)

    Sygic İndirme Linki : kaldırıldı

    Sygic Navigation 13.1.0 - Beta 2 Apk Dosyası : 

    Güncel Türkiye Haritası (tur.ta.2012.09) 
Rar şifreleri : androidsitem.net

Ekran Görüntüleri



Paylaş

Benzer Yayınlar

Sygic Navigation 13.1.0 - Beta 2 (20.03.2013)
4/ 5
Oleh

Abone Olun!

Yazımı Beğendiniz mi? Abone Olun Yayınları Kaçırmayın.

79 yorum

yorum
avatar
21 Mart 2013 03:57

Çok teşekkür ediyorum, yalnız türkiye haritasının şifresi başka birşey. açamadım.

Cevapla
avatar
21 Mart 2013 13:23

harita başarsoft mu yoksa navteq mi? bilgi verebilirmisiniz bu konuda.

Cevapla
avatar
21 Mart 2013 13:30

Hocam sanırım ozut hocamın haritasıydı o şifreyi ozut olarak deneyin

Cevapla
avatar
21 Mart 2013 13:37

haritayı tekrar upload ettim şifre : androidsitem.net

Cevapla
avatar
Anonymous
22 Mart 2013 14:59

İndirdiğiniz dosyaları hafıza kartına atın demişsinizde hafıza kartı kullanmıyorumki hocam. Dahili hafozada nereye atayım.

Cevapla
avatar
22 Mart 2013 22:37

O zaman dahili hafızası atın herhangi bir sorun cikacağını düşünüyorum

Cevapla
avatar
Anonymous
23 Mart 2013 10:44

Dahili hafızanın herhangi bir yerinemi atalım yoksa data klasörünün içerisine falanmı atalım.

Cevapla
avatar
23 Mart 2013 12:07

Ana Dizine atın. Her hangi bir klasöre değil

Cevapla
avatar
Anonymous
23 Mart 2013 14:16

13.1.0 full defalarca denememe rağmen çalışmamıştı. Ama bu sorunsuz kuruldu ve çalıştı. elinize sağlık.

Cevapla
avatar
Anonymous
24 Mart 2013 01:23

Bir önceki uygulama da 13.1.0 idi, o beta1 mi oluyordu. Kurulduğunda uygulama içinden bakıldığında Beta ifadesi gözükmüyordu. Sanki o fulll versiyon bu da Beta 2 biraz karıştı galiba. Teşekkürler.

Cevapla
avatar
24 Mart 2013 01:27

Evet o beta-1 di bu da beta 2 çok yakın zamanda bu sürüme ait final sürümü de yayınlacaktır diye bekliyorum.

Cevapla
avatar
Anonymous
24 Mart 2013 01:44

Aslında paketin içindeki versiyon dosyasında ilerleyen numaradan daha net anlaşılıyor.
Hızlı destek ve Emekleriniz için Teşekkürler. Ali.

Cevapla
avatar
24 Mart 2013 05:15

Aslında favorim IGO ama Galaxy Note 2 için o kadar denememe rağmen kapanma sorununun önüne geçemedim.Ve şimdi Sygic kurdum.Şuana kadar calısıyor bir sorun yok.Fakat henüz arabamla yol tarifi alıp deneme fırsatım olmadı.Emekleriniz için çok teşekkürler :)

Cevapla
avatar
Anonymous
24 Mart 2013 08:18

Sitede bir sürü sygic var en son sürüm bu mu ?

Cevapla
avatar
24 Mart 2013 08:52

Evet Bu. Her yazının içinde eğer bir sonraki sürümü varsa yazının sonuna yeni sürüm için tıklayın diye ekliyorum

Cevapla
avatar
Anonymous
24 Mart 2013 09:38

Sesli uyarılar(radar.hız kamerası) bunda da calışmıyor.

Cevapla
avatar
25 Mart 2013 11:52

abicim 2 dosyayi 10 mb kisurlu olani indirebildim digererini ne yaptiysam indiremedim bekliyor sadece

Cevapla
avatar
25 Mart 2013 12:29

Şuan ben denedim indirmede herhangi bir sorun yok bende. Modemi kapatıp açın tekrar indirmeyi deneyin

Cevapla
avatar
26 Mart 2013 03:24

ses dosyaları çalışmadı bende de :( navigasyon çalışıyor ama konuşan kimse yok benle çok yalnızım :P
şaka bir yana gerçekten ses dosyalrı nasıl çalışıyor bi yardım edermisiniz?

Cevapla
avatar
Anonymous
29 Mart 2013 00:15

türkiye haritalarında uzun süredir güncelleme yok sanırım...bu konu hakkında bilgisi olan varmı?

Cevapla
avatar
29 Mart 2013 00:26

Güncelleme sanirim iki gün önce geldi bugün siteye eklemeye çalışacağım

Cevapla
avatar
Anonymous
29 Mart 2013 00:38

teşekkürler Hasan bey sabırsızlıkla bekliyorum..Ankarada yeni yapılan her yolu arazi olarak gösteriyor :)

Cevapla
avatar
29 Mart 2013 00:40

Ses dosyası için menüden/Sygic'in e girin sesleri yönetten istediğiniz dili indirip kullanin bende sorunsuz çalışmakta

Cevapla
avatar
30 Mart 2013 01:12

S.a Hocam Belirttiginiz dosyalari indirip kurdum. 2012.10 yeni guncel haritalari uzerine kurdum. Ama, acilista " harita yuklu degil" diye mesaj aliyorum. Sizce bu sorun nerden kaynaklaniyor? 2012.09 surum harita degil, ben 2012.10 surumlu haritalari yukledim ki nette en guncel o gozukuyor! Acaba nerede yanlis yapmis olabilirim?

Tesekkurler..

Cevapla
avatar
30 Mart 2013 01:32

Şuan bende yeni gelen haritayı yüklemeye çalışıyorum aynı sorunu aldım harita Q1.2013 sorunu çözdükten sonra siteye eklemeye çalışacağım. Siz şimdilik 2012.09 haritayı kullanın yani sygic içinde ki haritayı.

Cevapla
avatar
30 Mart 2013 02:28

13.1.0 full crackli ve 13.1.0 beta-2 surumlerinde 2012.10 haritalarinin hepsini denedim olmadi. Sabahtan beri onunla ugrasiyorum. Dosya yok hatasi veriyor sygic acildiginda. Net´e baglanip ucretli surumu indirmemi istiyor. 2012.09 haritalarini tekrar yukleyip deneycegim...

Bilgilendirdiginiz icin tesekkurler.

Ayrica, Q1.2013 surumu icin sizi takip ediyorum..

Cevapla
avatar
30 Mart 2013 02:32

Yeni haritayı ve kurumunu ekledim biraz önce denedim sorunsuz çalıştı. Onu denemenizi tavsiye ederim

Cevapla
avatar
30 Mart 2013 02:48

Nasil calistirdiniz? Ben 2012.10 haritalarini 13.1.0 full veya beta-2 surumlerinde denedim olmadi.

Cevapla
avatar
30 Mart 2013 02:49

Demek istedigim, hangi surumunu denediniz?

Cevapla
avatar
30 Mart 2013 02:54

2012.09 haritasini yukledim sorunsuz calisiyor. Apk 13.1.0 ve harita 2012.09 surumu bilginize. Yalniz yeni haritada hata veriyor. yukleyemedim....

Cevapla
avatar
30 Mart 2013 03:24

Yeni haritayı biraz önce siteye ekledim kurulum içinde orda anlattıklarımı uyguladım sorunsuz çalıştı konumumu buldu.

Ayrıca yeni harita 2013.Q1

Cevapla
avatar
Anonymous
30 Mart 2013 13:07

MERHABALAR ÖNCELİKLE EMEGİNİZE SAGLIK
MÜMKÜNSE ALMANYA VE FRANSA HARİTASINI EKLEYEBİLİRMİSİNİZ

Cevapla
avatar
Anonymous
1 Nisan 2013 17:10

Hocam Sygic'i dediğiniz şekilde yüklrdim. "kur" deyince 126.92 MB lık resources yüklemeye başlıyor, böylemi olması gerekiyor?

Saygilar

Cevapla
avatar
1 Nisan 2013 21:26

Hayır bir yerlerde hata yapıyorsun sanırım

Cevapla
avatar
Anonymous
2 Nisan 2013 01:41

Ben ne anladığımı özetleyeyim, siz do[rulayin lütfen:
3 dosyamiz var
- apk dosyasını telefonun hafızasına koyuyoruz
- sdcard dosyasını hafıza kartına koyuyoruz
- maps dosyasini da sdcard klasörünğn içine atıyoruz.
"kur" dediğimizde "programın çalışması için ek resource lara gerek var diyor ve 126.92 MB yi indiriyor. İnmesini bekledim, daha sonra açmak istediğimde "harita yüklü değil" mesajı çıkıyor.
Yanlışı nerede yapıyorum acaba?
Teşekkürler

Cevapla
avatar
2 Nisan 2013 02:17

Maps dosyası Sygic içine olacak sd kart değil hataniz bu

Cevapla
avatar
15 Nisan 2013 04:35

activity not found hocam bu hatayı veriyor neden dir

Cevapla
avatar
Anonymous
15 Nisan 2013 11:50

Hasan bey çok teşekkürler, HTC OneX e kurdum. Sorunsuz çalışıyor. Sorum şu ki: Avrupa haritasını nasıl bulabiliriz? Örneğin Avusturya, Almanya ve Fransa ya ihtiyacım var? Bir de sanırım haritada kapı numaraları yok değil mi?

Cevapla
avatar
15 Nisan 2013 21:59

Buradan

Üsteli linten indirebilirsiniz.

Cevapla
avatar
16 Nisan 2013 12:52

Aynen dünyaları uğraştım olmadı...Denilenleri tam olarak yaptım ancak programı açtığımda nete bağlanıp sanırım 128 mb lık birşeyler indirmeye kalktı...ANCAK SONUNDA YAPTIM...ARKADAŞLAR SD KARTTAN TELEFONA KOPYALAMA DEĞİL TAŞIMA YAPIN YANI O SGİC DOSYASI HARİCİ KARTTA KALMASIN... PROGRAMIN HICBIRSEYI HARICI KARTTA KALMASIN

Cevapla
avatar
16 Nisan 2013 12:54

Bu arada Hasan Özkan çok teşekkürler sadece yukarıda kurulum sırasındaki açıklamalarda ki kopyala yerine taşı yazılmasıyla olaylar çözülecektir

Cevapla
avatar
16 Nisan 2013 13:09

Bilgi için teşekkürler düzeltiyorum hemen.

Cevapla
avatar
17 Nisan 2013 03:42

önce programı kurun sonra açmadan bitti diyin. arkasından sygic klasörünü karta kopyalayın lisans problemi hallolacaktır.

Cevapla
avatar
19 Nisan 2013 06:29

Hocam tabletimde sgyc 12.1.3 sürümü yüklü, mevcut sürüm üzerine sitenizdeki güncel Türkiye haritasını yüklesem sıkıntı olurmu acaba, çalışırmı.. çok teşekkürler....

Cevapla
avatar
ahter
20 Nisan 2013 01:39

Selamlar arkadaşlar HTC Sensation kullanıyorum APK. dosyasını nasıl dahili karta taşıyacağım? görev yöneticisindende denedim haricide gözükmüyor kurmadan MyPhoneExp ilede atamadım

Cevapla
avatar
21 Nisan 2013 14:39

A-GPS i destekliyormu bu?

Cevapla
avatar
Anonymous
24 Nisan 2013 20:59

Hakan bey paylaşımınız için teşekkürler programı yükledim çalışıyor ama ne yaptıysam sesi aktif edemedim. Menu tuşundan sygic'm bölümünden sesleri yönete geliyorum. türkçeyi seçiyorum saatlerce beklememe rağmen indirme başlamıyor. Acaba bu ses dosyasını manuel olarak yükleyebilir miyiz. varsa sizde veya biliyorsanız link verebilir misiniz. Teşekkürler

Cevapla
avatar
24 Nisan 2013 21:15

Sygicim bölümünden hiç bir şey indirmeyin uygulama demo sürüme düşer. Ses Dosyaları içinde mevcut zaten

Cevapla
avatar
26 Nisan 2013 08:02

Bu yorum yazar tarafından silindi.

Cevapla
avatar
26 Nisan 2013 08:07

Hocam sistem değil sitem!

Cevapla
avatar
Anonymous
29 Nisan 2013 10:09

Hocam önce teşekür ederim eline emeyine saglık bir sorum olacak izninizle bu sayfada verilen linklerin üçünüdemi indireceyiz seygıc indirme linki yazan dosyayıdamı yani şimdiden teşekür ederim saygılarımla

Cevapla
avatar
29 Nisan 2013 10:14

Evet hepsini indireceksiniz rardan çıkaracaksınız o bir dosya olacak

Cevapla
avatar
Anonymous
29 Nisan 2013 10:15

yardımcı olurmusunuz lütfen arkadaşlar teşekürler

Cevapla
avatar
Anonymous
29 Nisan 2013 10:16

çok çok teşekür ederim saygılarımla

Cevapla
avatar
29 Nisan 2013 12:05

sygic/maps diye bi dosya oluşmuyor kaydedince.dolayısıyla içine atamıyorz turta.2012.09 dosyasını.nasıl çözücez

Cevapla
avatar
Anonymous
2 Mayıs 2013 04:19

harita ne kadar güncel acaba çünkü deneme sürümü kullandığımda bir arkadaşta zannederssem geçen seneki harita vardı ve bir çok bilgi eksikti radarlar gibi... sizin ekteki haritada 2012'nin 9. ayı olsa gerek ??

Cevapla
avatar
Abdullah
3 Mayıs 2013 11:05

Allah razı olsun.Çok teşekkür ederim.Samsung tab 2 7 tabletime doğru dürüst çalışan ve kurulumunu en doğru biçimde yaptığınız için çok çok teşekkür ederim.

Cevapla
avatar
4 Mayıs 2013 08:25

sygic indirme linkinde sorun var hocam 17 18 saat kaldı diyor,apk ve güncel harita hemen iniyor

Cevapla
avatar
4 Mayıs 2013 08:37

Hocam sitede Final sürümü mevcut bu uygulamanın onu indiriniz. 13.1.1 Final adında

Cevapla
avatar
Anonymous
6 Mayıs 2013 12:10

Sayın Hasan Özkan herşey için teşekkürler...
Sygic muhteşem bir navigasyon.
Muğla köy yollarında Tom Tom,Garmin,Navking,iGO My Way kullandım..Mezraaa lara kadar detay Sygic'de var.Ayrıca viraj uyarısı muhteşem...
Teşekkürler ellerinize sağlık...

Cevapla
avatar
Anonymous
8 Mayıs 2013 07:00

diger ulkelerin haritalarini nasil bulabiliriz acaba, su an icin isvicre haritasi gerekiyor bana. en azindan google da nasil aramam gerektigini soylerseniz sevinirim.

Cevapla
avatar
cem
10 Mayıs 2013 23:57

teşekkürler, diğer ülke dosyalarını direkt sygic/maps dosyasına atıp kullanabiliyormuyuz

Cevapla
avatar
11 Mayıs 2013 04:23

İndiriyorum teşekkür ederim..

Cevapla
avatar
11 Mayıs 2013 08:59

oldu çok teşekkür ederim hocam. :)
tlf num galaksy s3

Cevapla
avatar
11 Mayıs 2013 13:24

Bu yorum yazar tarafından silindi.

Cevapla
avatar
11 Mayıs 2013 13:32

birde sormak istedigim belcika haritaasinin eski surmunu buna yuklesek calisirmi ? sitenizde eski surum harita var ? yada elinizde guncel harita varmi ? belcika hollanda almanya ,??

sagolun

Cevapla
avatar
Anonymous
12 Mayıs 2013 13:45

Hasan Özkan bey tüm çabalarınız için teşekkür ederiz.
Fakat ben ismimin çıkmasını nasıl sağlayabilirim bilmiyorum.forum'a üye oldum ama bu sayfa ile ilişkilendirilmiyor...birkaç yorumda belirttiğim gibi en iyi navigasyon Sygic...Herkes Tom Tom veya iGo diyor ama Muğla'da köylerde mezralarda en iyisi Sygic...Tüm yol kenarı mahalle,mezra,mevki...Hepsi var...Fakat iGO HD'yi denemedim daha,onuda bilahare yazarım...Ama sygic gerçekten mükemmel...

Cevapla
avatar
12 Mayıs 2013 21:47

Google İle giriş yapmanız gerekiyor siteye. Yada farklı yanıtlar yazan yerden adı/url şeçeneğini seçip adını yazabilirsin.

Cevapla
avatar
13 Mayıs 2013 10:06

Hasan bey lütfen yazıyı günceller misiniz? Final sürümü mevcutmuş meğersem sitenizde, az kalsın boşuna indirecektim bu versiyonu.

Cevapla
avatar
13 Mayıs 2013 11:04

Bilgilendirme için teşekkür ederim sanırım gözümden kaçmış

Cevapla
avatar
Anonymous
13 Mayıs 2013 14:21

program çalışmadı "downloadin resource file from googleplay faild." mesajı gelyor açılmıyor

Cevapla
avatar
Anonymous
20 Mayıs 2013 05:30

yukledim fakat ücretsiz deneme sürümü diyor 7 gun
sygic dosyasınıda telefonun içine attım cracklimi değilmi anlamadım

Cevapla
avatar
12 Haziran 2013 09:33

Bu yorum yazar tarafından silindi.

Cevapla