14 Nisan 2013 Pazar

Gangstar Rio: City of Saints v1.1.3


Oyun sevenlerin yakından ilgilendiği bu oyun android uygulama sitelerinde epey rağbet görüyor.Gta’ya yakından bir benzerliği Gangstar Rio City of Saints henüz yeni çıkmasına karşın kullanıcı sayısı 5 bini geçmiş durumda ve Android oyun dünyasının zirvesine gözünü dikebilir.

Bu Sürümde Neler Bulunuyor
  • Yeni ölümcül içeriğin keyfini çıkarın
  • Yeni Jetpack özelliği ve yeni görevler
  • Yeni arabalar ve özellikler
  • Tekerlerklerde ki nitro rengini ayarlaryın
  • Yeni oyuncaklar (Silahlar)
  • Voodoo büyü ve zombi müttefikleri çağırmak!
  • 3 Yeni tekrarlanabilir misyon
Ekran Görüntüleri



Uygulamayı İndirmek İçin;
Uygulama Nasıl Kurulur
1.Adım : Yukarıda bulunan .apk uzantılı dosyayı indirip SD Kart okuyucu veya usb bağlantısı ile cihazınıza gönderin (İndirdiğiniz dosya Winrar (rar) arşivi içerisinde ise ilk önce arşivden çıkarınız.)
2.Adım : Cihazınıza gönderdiğiniz .apk uzantılı dosyayı bulup Uygulama yöneticileri veya apk manager vb uygulamalar ile bulup üzerine çift tıkladığınızda kurulum otomatik başlayacaktır.
3.Adım : Kurulum 15-30 saniye kadar sürer ve başarılı ile yüklendikten sonra uygulamayı çalıştırabilirsiniz.

Not : Yukarıdaki basit anlatımı anlayamadıysanız veya bir sorun ile karşılaştıysanız detaylı anlatım için aşağıdaki bağlantıları kullanabilirsiniz ;
  1.  Android uygulama nasıl yüklenir? Data dosyası nedir? Nasıl yüklenir? Detaylı bilgi için Tıklayın
  2.  Dosya .zip olarak iniyor? Ne yapmalıyım? Detalı bilgi İçin Tıklayın

Paylaş

Benzer Yayınlar

Gangstar Rio: City of Saints v1.1.3
4/ 5
Oleh

Abone Olun!

Yazımı Beğendiniz mi? Abone Olun Yayınları Kaçırmayın.

6 yorum

yorum
avatar
14 Nisan 2013 10:50

galaxy youn s5360 açarmı bunu

Cevapla
avatar
15 Nisan 2013 00:00

Emin değilim o yüzden kesin bir söylemek istemiyorum ama denemekten ne çıkar.

Cevapla
avatar
20 Nisan 2013 11:09

kardeşim bende Sony Xperia U var Dosyalrın hepsini indirdim son işlemlerdeyim inş açar

Cevapla
avatar
20 Nisan 2013 11:39

Ben s2 ye yükledim mükemmel çalıştır :)

Cevapla
avatar
9 Haziran 2013 12:11

Ya hacı iyi güzelde uygulamayı indirmek için linke tıklayınca bu ve sitedeki bazı uygulamalarda google play store a yönlendiriyor nq mobile mallığı çıkıyor el atarsan sevinirim bide maxiplus5 te calisrmi bu oyun

Cevapla
avatar
9 Haziran 2013 12:21

Sanırım telefondan indirmeye çalışıyorsunuz. Linke tıkladıktan sonra sağ üstten 5 saniye sonra reklamı geç diyin indirme linkine yönlendirecektir. maxip5 de Çalışma konusunda tam emin değilim.

Cevapla