14 Nisan 2013 Pazar

Navitel Navigator v7.5.0.200 Full



Herkese merhaba,
Bu benin androidsitem için açtığım ilk konu.Acemiliğimi mazur görün.

Öncelikle
1.Konu alıntıdır.
2.Konu anlatımı rarlı dosya içinde yer almaktadır.İçinde bir takm düzeltmeler yaptım
3.S3 te denenmiştir.
Ekran Görüntüleri



Uygulamayı İndirmek İçin;
  • Linkler kaldırıldı
Not: Bu uygulama sitemizin KONU EKLE bölümü kullanılarak "Demir" adlı arkadaşımız tarafından açılmıştır.

Uygulama Nasıl Kurulur
1.Adım : Yukarıda bulunan .apk uzantılı dosyayı indirip SD Kart okuyucu veya usb bağlantısı ile cihazınıza gönderin (İndirdiğiniz dosya Winrar (rar) arşivi içerisinde ise ilk önce arşivden çıkarınız.)
2.Adım : Cihazınıza gönderdiğiniz .apk uzantılı dosyayı bulup Uygulama yöneticileri veya apk manager vb uygulamalar ile bulup üzerine çift tıkladığınızda kurulum otomatik başlayacaktır.
3.Adım : Kurulum 15-30 saniye kadar sürer ve başarılı ile yüklendikten sonra uygulamayı çalıştırabilirsiniz.

Not : Yukarıdaki basit anlatımı anlayamadıysanız veya bir sorun ile karşılaştıysanız detaylı anlatım için aşağıdaki bağlantıları kullanabilirsiniz ;
  1.  Android uygulama nasıl yüklenir? Data dosyası nedir? Nasıl yüklenir? Detaylı bilgi için Tıklayın
  2.  Dosya .zip olarak iniyor? Ne yapmalıyım? Detalı bilgi İçin Tıklayın

Paylaş

Benzer Yayınlar

Navitel Navigator v7.5.0.200 Full
4/ 5
Oleh

Abone Olun!

Yazımı Beğendiniz mi? Abone Olun Yayınları Kaçırmayın.

13 yorum

yorum
avatar
Anonymous
14 Nisan 2013 05:58

Haritada güncelleme var mı, var ise sadece harita için link verebilir misin?

Cevapla
avatar
14 Nisan 2013 06:02

Bir önceki konuda harita güncellemesi ayrı olarak verildi oradan indirebilirsiniz.

Cevapla
avatar
14 Nisan 2013 09:02

Merhaba Hasan Bey,
Öncelikle böyle bir site için sizleri tebrik ediyorum.Androidsitem'i birkaç gündür yeni keşfettim. Şimdiye kadar Android konusunda gördüğüm en iyi çalışmayı sizler yapıyorsunuz.
Konuyu demir rumuzlu olarak ben açtım.Kısa sürede inceleyip yayınladığınız içiz sizlere teşekkür ediyorum

Cevapla
avatar
14 Nisan 2013 09:32

Asıl bu Katkılarınızdan dolayı ben çok tteşekkür ederim

Cevapla
avatar
coolisrafil
14 Nisan 2013 14:03

hocam bu sadece apk değil mi eğer öyleyse çok büyük değil mi? bende bir önceki versiyonu yüklü harita var. sadece apk indirsek kursak olmaz mı ?

Cevapla
avatar
14 Nisan 2013 23:57

Bu uygulamayı sitemize ahmet bet ekledi sanırım kendiside cevap verecektir ama benim baktığım kadarı ile tüm dosyalar içinde bulunuyor şuan benim indirme fırsatım olmadı

Cevapla
avatar
Anonymous
15 Nisan 2013 06:53

Sayın coolisrafil,
Sadece apk değil içerisinde en güncel Türkiye haritası da yer almaktadır.Ayrıca kurulumu da çok kolaydır.Kurulum dosyaların içinde detaylı bir şekilde anlatılmıştır.
Bu arada sadece apk kurmak yetmez.
Ben şuan S3'te kullanıyorum.Herkese de tavsiye ediyorum.Saygılar

Cevapla
avatar
coolisrafil
15 Nisan 2013 14:39

Yeni haritayı zaten indirmiştik de ondan sordum. ilginiz için teşekkürler...

Cevapla
avatar
18 Nisan 2013 14:41

Sadece apk verebilirmisin.

Cevapla
avatar
Anonymous
19 Nisan 2013 14:49

Demiryege
Buyrun

http://www71.zippyshare.com/v/88049025/file.html

Cevapla
avatar
7 Mayıs 2013 03:32

sadece türkiye haritasını görüyor. diğer devletlerin haritasını gören yok mu

Cevapla
avatar
20 Mayıs 2013 04:33

s3 e kurdum. şahane... emeğinize teşekkür ederim...

Cevapla
avatar
Anonymous
20 Haziran 2013 10:26

3 gün önce adana seyahatimde sony xperia cihazımda navitel ve sygic kullandım;Navitel hem uyduya bağlanmak hemde poileri daha isabetli göstermek anlamında görevini ileri noktalara taşımış oldu..

Cevapla