27 Nisan 2013 Cumartesi

Root Galaxy Ace 2 Jelly Bean için Root ve CWM Kurulumu


Arkadaşlar Samsung Galaxy Ace 2 Jelly Bean telefonlar için Root anlatımı yapacağım sizlere.

Daha önce ki yazılarımızda Galaxy Ace 2 2.3.6 için Root yapmayı anlatmıştık. Konuya ulaşmak isterseniz tıklayınız.

NOT: Bu anlatım 4.1.x sürümü için geçerlidir. Lütfen farklı sürümlerde kullanmayınız bu sizin içinde pek sağlıklı olmayacak bir durumdur. 2.3.6 için üstten Root anlatıma ulaşabilirsiniz.

CWM YÜKLEME ANLATIMI;
  • Gerekli dosya için TIKLAYIN ve telefona atın
  • Telefonu kapatınız.
  • Ses açma + Orta tuş + Güç tuşuna aynı anda basarak telefonu açınız.
  • Açılan menüde ses tuşları ile hareket ederek apply update from sd card seçeneğine geliniz güç tuş ile seçiniz
  • Açılan menüden hafıza kartına attığınız CWM.zip dosyanı bularak güç tuşla seçiniz yükleme işlemi bittiğinde telefonunuza ClockworkMod Recovery yüklenmiş olacak.
  • Telefonunuzu yeniden başlatınız.
ROOT YÜKLEME ANLATIMI;
  • Gerekli dosya için TIKLAYIN ve telefona atın
  • Telefonu kapatınız.
  • Ses açma + Orta tuş + Güç tuşuna aynı anda basarak telefonu açınız.
  • Açılan menüde ses tuşları ile hareket ederek apply update from sd card seçeneğine geliniz güç tuş ile seçiniz
  • Açılan menüden hafıza kartına attığınız ROOT.zip dosyanı bularak güç tuşla seçiniz yükleme işlemi bittiğinde telefonunuz ROOT edilmiş olacaktır.

Paylaş

Benzer Yayınlar

Root Galaxy Ace 2 Jelly Bean için Root ve CWM Kurulumu
4/ 5
Oleh

Abone Olun!

Yazımı Beğendiniz mi? Abone Olun Yayınları Kaçırmayın.

35 yorum

yorum
avatar
Anonymous
27 Nisan 2013 07:18

Hasan bey siteniz ve sitenizin kullanıcılarına göstertiğiniz ilgi ve alakayı takdir etmemek elde değil siteniz çoğu siteden tek çırpıda ayrılıyor Helal olsun
Malum ülkemizde galaxy s advance kullanıcısı az dolayısıyla bilgi bulmak biraz zor sitenize root, stock ve custom room, cwm ve swap ilw ilgili bilgiler eklerseniz benimle birlikte birçok kullanıcı size minnettar kalacaktır.
Şimdiden teşekkürler

Cevapla
avatar
27 Nisan 2013 07:20

Tabi ki de elimden geldiğince bir şeyler eklemeye çalışırım bugün.

Cevapla
avatar
Anonymous
27 Nisan 2013 07:23

Tekrar teşekkürler...

Cevapla
avatar
1 Mayıs 2013 14:43

Bu ace 2 icin guncelleme ne zaman glck ya tam bi tarh ykmu nisan sonu denmsti

Cevapla
avatar
1 Mayıs 2013 14:44

Bu ace 2 icin guncelleme ne zaman glck ya tam bi tarh ykmu nisan sonu denmsti

Cevapla
avatar
2 Mayıs 2013 12:38

Birkac sorum olucak tam bilmiyorumda jeal bean yukledi m bi sorun yok gibi ama eksik bisiler var ekran goruntusu alamiyorum mesela biraz kasma ve yavaslik sorunuda var gibi tam anlmiyla tatmin olmadim ne yapabilirim ?

Cevapla
avatar
2 Mayıs 2013 13:36

Sonda verdiğim ayrıntıyı uyguladınız mı? Ekran görüntüsü alma konusunda bir bilgim yok

Cevapla
avatar
3 Mayıs 2013 07:27

cwm yi yükleyince garanti gidermi

Cevapla
avatar
Anonymous
3 Mayıs 2013 11:19

garantiye bi etkisi varmıdır

Cevapla
avatar
Anonymous
3 Mayıs 2013 11:20

şu telefonu bir root edemedim gitti root etsem valla süper olcak

Cevapla
avatar
Anonymous
3 Mayıs 2013 11:22

yanlız şimdi indirdiğimiz dosyaları hafıza kartına nasıl atıcaz direk içine dosya halinde bıraksak oluyormu ben öyle yaptım ama CWM.zip adlı bişey çıkmadı karşşıma acil bilgi please....

Cevapla
avatar
Anonymous
3 Mayıs 2013 11:35

kardeşim nasıl yaptın cwm yi bende görünmüyor bi analtırmısın sd karta attın demi attıysan nasıl attın direkt dosya olarakmı yoksa baska bir yöntemi mi var kardeşim

Cevapla
avatar
5 Mayıs 2013 12:15

arkadaslar cıhazın root olup olmadığını nerden anlıyacağızzbılen varsa sölesın

Cevapla
avatar
Anonymous
9 Mayıs 2013 05:54

Resmi güncellemenin tarhini biliyormusunuz mayısın kaçında eğer yine ertelenmişse samsung kurucam artık portekiz romunu

Cevapla
avatar
12 Mayıs 2013 05:14

hocam burda nerede root ıptalııı

Cevapla
avatar
12 Mayıs 2013 05:45

Jelly bean için unroot eklememişim sanırım :D ama kısa bir yol var tekrar jelly beani baştan yükleme :)

Cevapla
avatar
Anonymous
12 Mayıs 2013 09:02

Rardan cikartcakmiyiz root dosyasini

Cevapla
avatar
Anonymous
12 Mayıs 2013 09:11

root islemi bu kadar basit mi super su felan yuklemek lazim degilmi ?

Cevapla
avatar
Anonymous
12 Mayıs 2013 09:15

once cwm yukliycez sonra root u dimi

Cevapla
avatar
Anonymous
14 Mayıs 2013 12:18

Arkadaşlar ben yükledim telefonda kasma ve yavaşlama var . Başka yükleyen ler varmı onlarda durum ne dir

Cevapla
avatar
17 Mayıs 2013 09:59

aynen kardeş bende yükledim kasıyor tel geri 2.3.6 ya döndüm

Cevapla
avatar
20 Mayıs 2013 02:09

Bu hafıza kartını telefonun ana hafızasını olarak nasıl göstericez? Rootladım fakat hafıza kartı işini bir türlü çözemedim.

Cevapla
avatar
24 Mayıs 2013 23:41

Ben daha başta gittim bu CWM yükleme olayında indirdiğim dosya CWM.zip değilde update.zip
Ayrıca telefonumda dediğiniz gibi Ses açma+home tuşu+güç tuşuna basarak dediğiniz yere geliyorum ancak telefonumda apply update from sd card diye bir bölümde yok.
yardımcı olurmusunuz nasıl rootlayacağım.

Cevapla
avatar
25 Mayıs 2013 00:10

Dosyaın adı önemli değil ben örnek olarak yazdım onu. İndrdiğiniz dosya olacak kısacası.

Dediğim ekrada şöyle olacak : Tıkla

Cevapla
avatar
25 Mayıs 2013 05:49

sd card değilse external diye bir yer var ben orda buldum bendede sd card yoktu hafıza kartına yüklememe rağmen

Cevapla
avatar
25 Mayıs 2013 05:51

hocam bendede şöyle bir şey var güç tuşu ile yükledim fakat başka bir yer açıldı install zip from d card install zip from sideload hangisini seçeceğim

Cevapla
avatar
25 Mayıs 2013 06:38

Veysel farqininin dediği external yazan yerde bende hallettim çok kolay bir şey çok saolun gerçekten son bir sorum olacak Jelly Bean'da da diğerleri gibi garanti kapsamı dışına çıktımı şuanda telefonum. Eğer çıktı ise tekrar garanti kapsamına almak için ne yapabilirim. Teşekkürler.

Cevapla
avatar
25 Mayıs 2013 10:57

Evet çıktı. Tekrar romu baştan yükleyerek eski hala döndürebilirsiniz.

Cevapla
avatar
Anonymous
27 Mayıs 2013 13:32

MERHABA
ACE 2 JELLY BEAN ORJINAL ROM FLASH PLAYER DESTEKLIYORMU
YARDIM

Cevapla
avatar
6 Temmuz 2013 05:20

ace 2 telefonum var ve root yaptım CWM yüklüyorum update.zip ile ancak reset atınca telefon cwm siliniyor tekrar yüklemek zorunda kalıyorum ne yapmam gerek

Cevapla
avatar
11 Temmuz 2013 06:18

güçtuşu+home tusuna bas bunu hızlı yap güçtuşuna bastıktan sonra home tuşuna bas ama dediğim gibi bunu huızlı yaparsan oluyor

Cevapla
avatar
11 Temmuz 2013 06:20

kardeş ilk öncce güç tuşun sonra hoe tuşuna bas ama bunu hızlı yap güçtuşuna vastığın anda homeye bas
bende oluyo

Cevapla
avatar
11 Temmuz 2013 06:21

kardeş şimdi root attıktan sonra jelybeanı yüklersem unroot olurmu ?

Cevapla
avatar
24 Temmuz 2013 07:03

Hasan bey bir sorum olucak ACE 2 kullanıyorum 2.3.6 kurulu iken 800 mhz işlemci vardı JB 4.1.2 yükledim işlemci 400 mhz ye düştü arada kasmalar oluyor sanırım bu yüzden bir bilginiz varsa yardımcı olurmusunuz Teşekkürler.

Cevapla
avatar
24 Temmuz 2013 07:05

Hasan bey bir sorum olucak ACE 2 kullanıyorum 2.3.6 kurulu iken 800 mhz işlemci vardı JB 4.1.2 yükledim işlemci 400 mhz ye düştü arada kasmalar oluyor sanırım bu yüzden bir bilginiz varsa yardımcı olurmusunuz Teşekkürler.

Cevapla