7 Nisan 2013 Pazar

Site Hakkında DUYURU. Lütfen Okuyunuz.


Sitemizde Düzenlemelere Gittim

Sitemizin daha profesyonel olması adına bazı alanlarda yeniliğe gittik. Neler mi Yaptık?

İletişi formunu baştan düzenledik ve daha profesyonel bir hale getirdik.

Sizlerinde sitemize uygulama ve oyun eklemesi için KONU EKLE bölümünü geliştirdik ve daha kaliteli kullanımı kolay bir hale getirdik.

Temamızı elden geçirdim ve bazı eksikleri ve hataları giderdim bu sayede sitenin hızı biraz daha arttı.

Sitemizi Diğer Sitelerden Ayıran Artılar

>>> Siteyi ziyaret edip linklere tıkladıklarında bekleten sıkıcı link kısaltmalar YOK

>>> Her gün yeni uygulama ve oyunlar ekleniyor.

>>> Bir uygulama yada oyun eklendiğinde YENİ SÜRÜMÜ çıktığında hemen güncelleniyor.

>>> Sitemizi ziyaret edenleri boğan oradan buradan açılan bir ton REKLAM YOK.

>>> Sitemizde aradığınızı kolayca bulabilmeniz için çok iyi sınıflandırılmış KATEGORİ SİSTEMİ var.

>>> Tüm UPLOAD işlemleri için en iyi ve hızlı servis olan ZİPPSHARE kullanıyoruz.

>>> ve Tüm bunları ücretsiz ve hiç bir karşılık beklemeden yapıyoruz.


Sizce de Biz En İyisi Değil Miyiz?


Paylaş

Benzer Yayınlar

Site Hakkında DUYURU. Lütfen Okuyunuz.
4/ 5
Oleh

Abone Olun!

Yazımı Beğendiniz mi? Abone Olun Yayınları Kaçırmayın.

36 yorum

yorum
avatar
7 Nisan 2013 09:39

Teşekkürler sanırım başka da sitemizi beğenen yok :)

Cevapla
avatar
7 Nisan 2013 09:43

orda dogu ve balkanlarin 1. sisiniz 2ise apk mania 3 appxk bence

Cevapla
avatar
7 Nisan 2013 10:32

bisey sirucam sana hasan abi simdi staj yaptigim yerde wifi var ve ben wifiye baglanamiyorum sifresini biliyorum baglan dedigim zaman baglaniyor diyor ve sonra baglanmiyor isyerinde bi abide galaxy mini var o baglana biliyor tel s2 ve baska bir wifiye baglani yorum sadece sirkedin kine baglanamiyorum bunun icin bir burogram vilan varmi ne yapmam lazim

Cevapla
avatar
7 Nisan 2013 10:38

Eğer modem üzerinde bağlanma tuşu varsa onu kullan. Yeni modemler de var bu adı tam aklıma gelmiyor o tuşun ama modeme bağlanmak istediğinde birisi ilk sefer için onu kullanmak gerekiyor. Modeme bağlanamamanın sebebi o olabilir.

Cevapla
avatar
Anonymous
7 Nisan 2013 11:20

hocam sürekli güncel ve işe yarar uygulamalar illa çıkıyor benim çok teşekkürler

Cevapla
avatar
7 Nisan 2013 11:25

Ben teşekkür ederim Yorumunuz için.

Cevapla
avatar
7 Nisan 2013 11:51

Emegınıze yuregınıze sağlık. Blackmarketten yukledıgım uygulamalar vıruslu cıktı azkala telefonum cokuyordu. Telefonuma format attım ve sızınsızınsıteden yuklemelwr yaptım. Allah senden razı olsun kardeskardeş

Cevapla
avatar
7 Nisan 2013 11:53

Dua almak en büyük seydır. Dualarım senınle.

Cevapla
avatar
Anonymous
7 Nisan 2013 12:28

Tüm çalışmalarınız için teşekkürler. Herhangi bir çıkar amacı gütmeyen, insanları uğraşmadan istediği programa ulaşmasını sağlayan androidsitem.net'e sonsuz teşekkürler.

Cevapla
avatar
7 Nisan 2013 12:35

Teşekkürler Hüseyin faydalı olabiliyorsam ne mutlu bana gerçekten

Cevapla
avatar
7 Nisan 2013 12:36

Bende sizlere teşekkür ederim.

Cevapla
avatar
7 Nisan 2013 20:43

hasan abi birde ben bazen oyun indiriyorum zip dosyasi olarak ve zipi acdigim da obb adli bir dosya cikiyo onu nasil kurcaz

Cevapla
avatar
7 Nisan 2013 22:02

O dosyanın içinde hem Apk hem Obb olur Obb yazan klasörün içindeki dosyayı android/Obb klasörünün içine atacaksın Apk dosyasını da kuracak bu kadar konuların altına yükleme anlatımları var ordan detaylı anlatıma giderek de bakabilirsin.

Cevapla
avatar
8 Nisan 2013 08:54

aynen süper siniz para kazandıran uygulamalarıda eklesenıze mesela winat9 tapporo gibi

Cevapla
avatar
8 Nisan 2013 09:07

Ekliyoruz sitemizde bir tane daha var bu şekilde uygulama adı MintCoins

Cevapla
avatar
8 Nisan 2013 13:27

Bence alternatif olarakta uploaded filan eklenebilir :) Ama yinede çok güzel bi site takip ediyorum sürekli navigasyon programlarını güncelliyorum teşekkür ederim :)

Cevapla
avatar
8 Nisan 2013 13:28

Uploaded ile indirmeden sonra çok bekletiyor o yüzden tercih etmiyorum onu zipyshare şuan için en iyisi gibi

Cevapla
avatar
8 Nisan 2013 23:12

Çok teşekkürler ellerinize sağlık.

Cevapla
avatar
Anonymous
9 Nisan 2013 07:30

Hüseyin Yılmaz...
Saygılarımızı sunarız. Teşekkürler.

Cevapla
avatar
9 Nisan 2013 13:03

Heegun ziyaret etmeye calisiyoruz :)

Cevapla
avatar
9 Nisan 2013 13:03

Heegun ziyaret etmeye calisiyoruz :)

Cevapla
avatar
Anonymous
9 Nisan 2013 15:30

Ben site bana ait dedim mi? :D

Cevapla
avatar
9 Nisan 2013 15:32

Kardeşim kusura bakmadan önüme gelen ile tarışamam hadi iyi geceler. İster siteden faydalanırsın istersen de faydalanmazsın. Neyin kafasını yaşıyoruz anlamadım.

Cevapla
avatar
Anonymous
9 Nisan 2013 15:35

Tabi klasik şeyler.Verecek cevap bulamayınca ya mesajlar silinir ya da banlanır dimi.Sende haklısın.Benim anlatmak istediğim bir kaliten varsa bunu sen değil başkaları söylesin.Diğer türlüsü kendini övmekten başka bişey olmaz çünkü.Bu mesajı da kendine yediremeyip sileceğini bildiğimden hadi bana eyvallah.

Cevapla
avatar
9 Nisan 2013 15:38

Yazılan yaklaşık 1700 mesajı okursan. Hatta o kadarını da okumana gerek yok bu mesajdan yukarısını oku sonra gel tekrar konuşalım.

Not: Sanırım zamanında benim ile problemi olan bir kişisin acaba hangi sitede ban atmıştım sorabilir miyim?

Cevapla
avatar
Anonymous
21 Nisan 2013 11:57

Sitemizi Diğer Sitelerden Ayıran Artılar

>>> Siteyi ziyaret edip linklere tıkladıklarında bekleten sıkıcı link kısaltmalar YOK


demişsiniz ama linklere baktığımda kısaltılmış reklamlı linkler var.İkiyüzlülüğe gerek yok böyle saçma bir blog görmedim.Hem kendinizi övüyorsunuz hemde yalan söylüyorsunuz.

Cevapla
avatar
22 Nisan 2013 12:58

Link kısaltmalar ekleneli 3 gün olmuştur. Ayrıca saçma diyorsunuz çünkü eminim ki siteyi kıskanan birisin zoruna giden bir durum varsa benimle face üzerinden iletişime geçebilirsin kardeşim.

Cevapla
avatar
Anonymous
26 Nisan 2013 15:25

Sitenizin devamlı takipçisiydim ancak son zamanlarda sizinde diğer bloglardan farkınız kalmadı.Sıradan bloglar ve siteler gibisiniz.Farkınız reklamsız olmasıydı.Ancak bu link kısaltma benim de canımı sıktı.

Cevapla
avatar
26 Nisan 2013 23:18

Bizim farkımız kalitemiz ve her gün eklenen bir oyun, uygulama ve diğer bilgiler. Link kısaltmaya gelecek olursak benim de bu siteyi büyültmem gerek ve daha iyi yerlerde olmasını sağlamam gerek bu yüzden bir miktar para ihtiyacı mutlaka var sitede gördüğünüz bir kaç reklam bunu sağlamıyor bu yüzden link kısaltma kullanmaya mecbur kaldım yoksa benim de hiç hoşuma giden bir durum değil.

Cevapla
avatar
26 Nisan 2013 23:30

@Adsız
Konuyla belki alakasız olabilirim fakat sana şunu sormak istiyorum.Bu site diğer sitelerden farklıydı,reklam çıkışı yoktu.Peki sen hiç yazılara emeğine sağlık yazdın mı? Teşekkürler yazdın mı? Tabi ki de hayır.Sadece bir sorunun olduğunda yazdın.Bu arkadaş günde 2-3 saat uğraşacak içerik girecek.Senin gibi arkadaşlar beleşçilik yapıp gidecek.Bu sitenin sahibinin ağzından hiç duydun mu,teşekkür etmiyorlar,farkınız kalmadı.O zaman sen de haddini bilecek ve susacaksın.Bu adam size paylaşım yapmak için günde 2-3 saatini ayırıyor.Sizin 5 saniyelik reklamı geç butonuna basmanız sabrınızı taşıyor.Siz de diğer kişilerden farksız birisiniz.Farkınız yoktu,olmayacakta.Bence arkadaş az bile yapıyor.Beğenmiyorsan gidip başka sitelere girersin.Ben de site sahibiyim ve sizin gibi dosya indirip teşekkür etmeyenlerden bıktım,usandım! Bu işi teşekkür almak için yapmıyoruz fakat saatlerce emek verdiğin bir yazıya milletin faydalanıp yorum atmaması ve sanki saatlerce bekletiliyormuş gibi,link kısaltmaları eleştirmesi gerçekten çok sinir bozucu!

Cevapla
avatar
8 Mayıs 2013 16:33

Tebrikler. Özellikle Türkçe yazılımlar ve önemli haberler için takip ediyorum. Emeğinize sağlık.

Cevapla
avatar
9 Mayıs 2013 00:50

Hasan Bey,emeğinize sağlık paylaşımlar için.
igo yu sorunsuz kullanıyorum verdiğiniz linklerden kurmuştum.
yalnız daha önce 2-3 tane yorum yapmıştım Nisan ayında onları sitede göremiyorum.Olumlu yorumlar;örneğin igo artık google play'de demiştiniz ama şu an itibariyle markette igo programı yok.Bulabilen varsa linki paylaşsın.

Cevapla
avatar
9 Mayıs 2013 00:52

bu site blogger alat yapısıyla kurulmuş yazıyor ama blooğun isminde blogspot.com uzantısı yok.Bu konuda bilgi verir misiniz?
blogger bir blog açıp uzantıyı .net veya .com gibi normal siteye dönüştebiliyor muyuz? ücretsiz olarak?
bu alan adı için ekstra bir para mı ödeniyor google'a?

Cevapla