29 Mayıs 2013 Çarşamba

Android Bedava Oyun ve Uygulama Market


Cugga GooglePlayStoreda birşey bulamıyanlar için mükemmel bir program hadi gelin kategorize sistemine bakalım. -Ruh Halini seç Burada Adrenalin lazım,Zaman öldürmek gibi şeyler var.İçine girerseniz bir katogeride uygulama için açılır -Oyun benim hayatım Gündelik oyunlar spor oyunları diye normal oyun kategorisi yapmışlar ama içine girdiğinizde zıplama oyunları tekdokunuş oyunları gibi kategorilerde var. -Uygulamalarım Burası yaşınıza hitap ediyor örneğin genç erkekler çocuklar gibi -İlgi alanları İlgi alanları benim en çok kullandığım yerdir yardımcı uygulamar eğitim uygulamaları gibi yerleri vardır.Yardımcı uygulamaya değinmek istiyorum.Eğer yardımcı uygulamaya girerseniz görev yöneticileri(mükemmel)batarya koruyucular gibi her androidde olması gereken programları görüyorsunuz. Özet geçersek cuggaya bir kere girerseniz en az bir uygulama indirirsiniz:)
Ekran Görüntüleri



Uygulamayı İndirmek İçin;

Uygulama Nasıl Kurulur
1.Adım : Yukarıda bulunan .apk uzantılı dosyayı indirip SD Kart okuyucu veya usb bağlantısı ile cihazınıza gönderin (İndirdiğiniz dosya Winrar (rar) arşivi içerisinde ise ilk önce arşivden çıkarınız.)
2.Adım : Cihazınıza gönderdiğiniz .apk uzantılı dosyayı bulup Uygulama yöneticileri veya apk manager vb uygulamalar ile bulup üzerine çift tıkladığınızda kurulum otomatik başlayacaktır.
3.Adım : Kurulum 15-30 saniye kadar sürer ve başarılı ile yüklendikten sonra uygulamayı çalıştırabilirsiniz.

Not : Yukarıdaki basit anlatımı anlayamadıysanız veya bir sorun ile karşılaştıysanız detaylı anlatım için aşağıdaki bağlantıları kullanabilirsiniz ;
  1.  Android uygulama nasıl yüklenir? Data dosyası nedir? Nasıl yüklenir? Detaylı bilgi için Tıklayın
  2.  Dosya .zip olarak iniyor? Ne yapmalıyım? Detalı bilgi İçin Tıklayın

Paylaş

Benzer Yayınlar

Android Bedava Oyun ve Uygulama Market
4/ 5
Oleh

Abone Olun!

Yazımı Beğendiniz mi? Abone Olun Yayınları Kaçırmayın.

3 yorum

yorum
avatar
Anonymous
31 Mayıs 2013 21:04

Program ücretsiz zaten google play linkinden indirebilirsiniz

Cevapla
avatar
2 Haziran 2013 09:01

Ben bu programda google playde olmayan bir uygulamaya rastlamadim ki zaten indirmek istediginizde sizi playe yonlendiriyor. Yani sadece google playin kategorilestirilmis hali diyebilirim...

Cevapla